Gå til innhold

PC spill på billigsalg - under 200 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De kan ikke endre prisen på en ordre du har bestilt, men de kan slette den. Tviler dog på at de gjør det. Var sikkert ikke SÅ mange som bestilte den lille tiden det var feilpriset at de ikke lar det gå.

 

Sendte dem en mail, og har ikke fått svar på den. Håper ikke dem sletter ordren min.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Greit greit, i get your point.

 

Se det på den positive siden: dersom jeg blir tatt for det sletter dem det, så tar jeg det opp med forbrukerombudet og omgjør det til mye, MYE penger..

 

Neida, jeg er ikke så kynisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vet ikke om det er en ny bug på gang, med Football Manager 2014 kan kjøpes for 30,99 kroner på Coolshop. Det er den digitale utgaven, så forhåpentligvis får man koden før de rekker å slette ordren.

 

https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83582-football-manager-2014-nordic-code-via-email

 

Edit: Der fikk jeg koden og aktiverte den i Steam.

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å

 

Vet ikke om det er en ny bug på gang, med Football Manager 2014 kan kjøpes for 30,99 kroner på Coolshop. Det er den digitale utgaven, så forhåpentligvis får man koden før de rekker å slette ordren.

 

https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83582-football-manager-2014-nordic-code-via-email

 

Edit: Der fikk jeg koden og aktiverte den i Steam.

 

Så det var en feil ja? Jeg kjøpte det jeg og fikk kode som er løst ut på Steam. Tenkte faktisk ikke på at det var feilpriset. Men det virker utmerket!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...