Gå til innhold

Xbox 360 forduftet fra storbutikker (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Having launched in November of last year, albeit with severe shortages at the time, Microsoft's Xbox 360 is now available in 15 countries, but Microsoft has no plans to stop there.

I følge mine beregninger kom ikke Xbox 360 ut i fjor.

Den artikkelen er fra mandag 10. april 2006 - Fire år og en måned siden, for å være presis.

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar
Lewis admitted that the push into these territories would be a crucial part of the company's next-gen battle against Sony in the coming months. With the original Xbox and now the Xbox 360 performing fairly well in the U.S., Europe is viewed by some as a swing region (especially with the console's weak performance in Japan) in the global fight for market share.

 

http://www.gamerevol...iew.php?id=1393

 

Dette er bare en av mange artikler jeg har sett hvor MS sier europa er avgjørende.

 

Forresten lei av alle som ikke vet like mye maser om kilder ditt og kilder datt.

 

Jeg vet alltid hva jeg snakker om. Hvis noen mener noe annet så kan de heller motbevise det enn å be meg bruke tid på å finne linker. Ikke mitt ansvar hvis folk ikke følger med.

 

Det står ingensteds der at Europa på noen måter er "avgjørende", så selv når kilden kommer er det du sier ukorrekt. Hvis alle hele tiden visste hva de snakket om og kun sa det de vet er korrekt ville det vært unødvendig å be om kilder. Men når kilden ikke underbygger påstanden din er du like langt.

Forøvrig er kildekritikk- og henvisning grunnleggende i enhver diskusjon; levér dem eller gå uten troverdighet.

Lenke til kommentar

Hvorfor kunne du ikke bare kommet med den linken den første gangen du snakket om dette for XX antall måneder siden? Men uansett er det en lang vei fra det den artikkelen sier til det du har en tendens til å si om at vi her i Norden ikke får en dritt eller at Microsoft har forlatt Norge. Du har jo selv sagt flere ganger at Xbox 360 selger skamdårlig i Norge fordi vi er en gjeng med Sony-hjernevaskede PS3-kjøpere, men nettopp denne artikkelen motbeviser jo det. Det står jo der svart på hvitt at Microsoft anser salgstallene i nordiske landene som en stor suksess.

 

Om det er noe man skal kunne trekke ut ifra det der er det at Microsoft ikke har noen planer om å trekke seg ut av markedet, og at de på ingen måte sliter her til lands - som du opptil flere ganger har sagt/insinuert. At de har en plan for å ikke bli danket ut av Sony i Europa sier seg jo selv. Sony har jo også en plan for å ikke bli danket ut av Microsoft. Jeg tror nok at grunnen til at mange her inne stusser på det du sier er hva slags teorier du vrir ut av det.

Lenke til kommentar

Ikke noe Xbox hos Elkjøp enda... PS3 som alltid førsteoppslag på sidene deres.

 

Snakker om å drite på draget MS. PS3 har nå markedet omtrent for seg selv i Norden og har hatt det over 1 måned. Og sre jo ut til som de får flere også.

 

Og når 360 solgte usle 185K enheter i USA i April så viser det bare hvor usannsynlig det er at MS ikke klarer levere flere maskiner. Løgn alt sammen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...