Gå til innhold

Hva vil du betale for disse spillene? (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende å se at gjenomsnittet er under 8 dollar. Dette er jo en ypperlig mulighet til å ta standpunkt og vise at markedet er til å stole på. Og slå et slag for gode distribusjonsmulighet og ingen komplisert DRM.løsning. :)

 

Så fort denne månedens penger kommer på konto går 66 dollar (400kr) til The Humble Indie Bundle, hadde gitt markedsprisen på 80$ hvis jeg hadde hatt råd til det. :)

Lenke til kommentar

World of goo er jo bare helt fantastisk. Ingen bør se kun på "screenshots" å tro dette er ett drittspill. World of goo er faktisk ett av det mest humoristiske og kreative spillet jeg noensinne har prøvd. Gutta bak dette spillet har bare virkelig skjønt det. Betaler glatt 400 for dette topp spillet, nå som jeg er i jobb igjen =) Vet ikke noe om de andre spillene, men world of goo, ene og alene, er helt ENORMT. Langt mere morro enn de aller fleste spillene folk kjøper, for godt over 400 kroner i butikken.

 

Har du ikke prøvd dette før, så gjør det =) Dette er gameplay til det ytterste, å bare gled deg til du kommer lengre uti spillet =) Dette overrassker deg langt mere enn du tror. Slik har jeg aldri vært borti noen spill før. FLAWLESS VICTORY. World of goo <3

 

Det neste jeg gleder meg til nå, er timesplitters til pc =)

http://timesplitters4.net/index.php?PHPSESSID=e9694a876586ce7a47708f3a5804712e&topic=3385.0

Endret av THElastNINJA
Lenke til kommentar

 Har ikke noen kjempeinteresse av spillene, men kan jo alltids sjekke dem ut. Da får 35 dollar holde, fordelt 20, 10 og 5 på henholdsvis utviklere, EFF og Child's Play.

 

Det er jo et kult tiltak som det er viktig å støtte opp om, for å vise at den slags kan fungere. Så er det bare å håpe at det faktisk fungerer godt nok. :)

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar

Jeg har forelsket meg i Aquaria, helt nydelig spill. Vakkert i ordets rette forstand. :love: World of Goo er også genialt, og Penumbra er skremmende interessant. De to andre spillene er helt ok, ikke like super som de andre, men like fullt gode spill. Dette er en pakke som virkelig er verdt pengene, uansett hvor mye det skulle være. :)

 

Edit: Nå skulle jeg ønske jeg hadde gitt mer enn 66$.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg har forelsket meg i Aquaria, helt nydelig spill. Vakkert i ordets rette forstand. :love: World of Goo er også genialt, og Penumbra er skremmende interessant. De to andre spillene er helt ok, ikke like super som de andre, men like fullt gode spill. Dette er en pakke som virkelig er verdt pengene, uansett hvor mye det skulle være. :)

 

Edit: Nå skulle jeg ønske jeg hadde gitt mer enn 66$.

 

Du kan jo faktisk kjøpe en til å gi bort ;-)

Lenke til kommentar

Det er jo bare å gi et litt mindre beløp da. :) Hvilke spill er det du har da? Penumbra, World of Goo og Aquaria mener jeg er verdt 30$ hver. Lugaru og Gish er heller ikke dårlig.

 

Edit: Du sier noe der, jeg tror jeg skal klare å overtale minst to personer til å støtte dette tiltaket. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...