Gå til innhold

Trailer: Call of Duty: Black Ops #1 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Hvorfor så defensiv? Uansett, en kombinasjon av Vietnam-flashbacks eller en parallell forhistorie som henger sammen med den moderne høres helt greit ut. Akkurat flashbacks blir kanskje litt sært, med mindre de kommer i form av samtaler med en veteran (jfr. Price i CoD4 som snakker om Tsjernobyl-oppdraget) - men da er sannsynligvis vedkommende veteran litt for gammel til aktiv tjeneste i 2010. Jo mer jeg tenker over det, jo mindre virker flashbacks som en god løsning, men man får bare vente og se hva de koker i hop.

 

Hadde jo vært morsomt om Treyarch benyttet seg av de IP-restene etter IWs CoD4/6-historie som Activision sikkert sitter på (eller har de bare navnet mens IW beholdt har karakterer og historie?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger ikke å bevise en dritt for deg... Og forresten, har du hørt om bøker??

 

Bøker var vel strengt tatt noe vi som drar på åra brukte på 80- og 90-tallet, og ut fra responsen traff han vel en nerve.

 

Håper og tror Treyarch sitter på rettighetene til å viderebygge storyen fra tidligere spill - trenger den cinematiske opplevelsen disse spillene leverer.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke å bevise en dritt for deg... Og forresten, har du hørt om bøker??

 

Da trenger vel ikke han å bevise en dritt for deg heller da? Og, om du er voksen nok til å lese bøker vil jeg si den norske skolen gjør det bra, men foreldrene dine burde skjerpe seg på oppdragelse.

 

Ser ut som noe flashback opplegg ja, siden vi ser relativt nye våpen, men at hæren brukte M1 hjelper lite om man bedriver Black Ops. Tross alt vil man prøve å hindre å få skylden for det man gjør selv.

 

Tipper det blir standard tynn story mye action. Om actionet er bra kan det hende det blir kjøpt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger ikke å bevise en dritt for deg... Og forresten, har du hørt om bøker??

 

Da trenger vel ikke han å bevise en dritt for deg heller da? Og, om du er voksen nok til å lese bøker vil jeg si den norske skolen gjør det bra, men foreldrene dine burde skjerpe seg på oppdragelse.

 

Ser ut som noe flashback opplegg ja, siden vi ser relativt nye våpen, men at hæren brukte M1 hjelper lite om man bedriver Black Ops. Tross alt vil man prøve å hindre å få skylden for det man gjør selv.

 

Tipper det blir standard tynn story mye action. Om actionet er bra kan det hende det blir kjøpt.

 

 

 

Klassik hersketeknikk... Sorry Mac men slikt funger ikke på meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...