Gå til innhold

Forumtreff sommeren 2010


Laland

Lørdag? Søndag?  

34 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

    • Lørdag 5. juni
      9
    • Søndag 6. juni
      0
    • Begge passer (flertallet bestemmer)
      3
    • Stemmer for å stemme (aka Tetra fra EON)
      22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd dere ikke kan komme, er alltid morsomt med flere. Men det blir helt sikkert flere muligheter i etterkant. Hvis noen er i Oslo kommende lørdag og ser etter noe å gjøre, møt oss da vel! :)

 

Hvis dere vil ta kontakt med meg så kan dere enten sende meg en PM eller sende en melding til 934 15 633.

Lenke til kommentar

Selv er jeg 17, og hvis du ser her ser du alderen til flere av deltagerene som var med i august som også kommer denne gangen. Noen er på det samme året mens andre har hatt bursdag i mellomtiden.

Det er strengt tatt ingen øvre eller nedre grense. I august var det 15 til 25 år som var forskjellen, og det gikk veldig bra. Her inne møter en gjerne mennesker med felles interesser, og da går det veldig bra å finne noe å snakke og spøke om. :)

Lenke til kommentar

Så om jeg er 12-13 år er ikke det noe problem? Haha.

Det som står under er ikke noe personlig, bare bizniss.

 

Jeg vet ikke helt hvor komfortabel jeg hadde vært med å gå rundt med en random 12-åring. Ser liksom ikke for meg folk fra videregående som går sammen med en fra barneskolen ser spesielt bra. Føler også at det kan sette en demper på diverse samtaler med tanken på at det er ekstremt mye jeg ikke ville snakket om i nærheten av så unge folk.

 

Men igjen, ikke noe mot deg som person.

Lenke til kommentar

Både og Erik, det finnes da noen "oppegående" 12-13 åringer der ute. Det har vi jo sett flere ganger, og selv hadde jeg ikke vært alt for redd for å snakke om det meste. Men det er jo utrolig avhengig av hva slags person denne småtassen faktisk er.

 

Tror vi "gamle" (jeg så at jeg blir en av de eldste om ikke den eldste hvis jeg kommer) noen ganger glemmer at disse kidsa vokser opp i en litt annerledes verden sammenlignet med vår egen oppvekst.

Lenke til kommentar

Broren min er fylt 14 og er over gjennomsnittet moden for alderen, men jeg tror fortsatt at det kunne kommet opp ting på et forumtreff som jeg ikke ville tenkt var bra for hans "unge" ører. Tror f.eks. det ikke hadde vært helt sunt for HCG å dra på forumtreff heller, selv om han er "ganske moden" for alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...