Gå til innhold

Ny salgsmilepæl for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Er så artig å høre på noen av disse kommentarene. Reine speilargumenter som kompisen min hagler meg med hver gang vi diskuterer hva er best. Jeg bryr meg svært lite og spiller den konsollen som det spillet jeg interesserer meg i er på. Men hvis den er på begge så kjøper jeg som regel xbox 360 siden jeg er mest vant til kontrolleren. Kompisen min er den verste type fanboy som finnes siden han bruker argumenter som egentlig ikke han har grunnlag for å vite er fakta. Han støtter ps3 btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye den enkelte konsoll har solgt interesserer meg ikke i noen nevneverdig grad. De eneste som ser to ganger på slike tall er vel fanboys og de aktuelle selskapenes finanstopper.

En trenger da slett ikke å være fanboy eller investor for å kunne glede seg over at en konsoll selger bra. Høyere konsollsalg fører til bedre støtte fra tredjepartsutgivere. Bedre støtte fra utgivere betyr bedre spillutvalg.

 

Dersom konsollen fortsetter å selge bra vil det også gå lenger tid før MS, Nintendo eller Sony kutter tråden og gir ut en ny konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...