Gå til innhold

Norsk Lets Play med Nurfed


Anbefalte innlegg

bah, prøvde å installere Dungeon Keeper 2 selv nå, elsket det spillet! Men grafikken er helt fucket :( ser kun hånden og ikke noe annet, hvis jeg alt tabber ut til windows og tilbake igjen så ser jeg hva som skjer helt til jeg begynner å bevege på kameraet, blir bare svart igjen da.

Har egentlig lignende problem med Starcraft: Broodwar, blir ikke svart der men fargene er helt fucka opp.

 

Får vel bare se på dine DK2 videoer :p

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konge.

 

Har flere kommentator folk på youtube, men på engelsk.

Blir artig å høre en Nordmann snakke :D.

 

 

Btw, tenkt på å ta opp filmene i 720p?

 

jo ville gjort det men fraps er ganske kravstor så om jeg recorder i full kvalitet og da ville pcn lagga og videone bli unwatchable, har prøvd meg på andre programmer til å recorde med men er ingen av de jeg har prøvd som gjort det like enkelt som fraps når det kommer til og recorde video, pc lyd og mic.

 

men har du noen tips på dette så ville det vært flott =)

Lenke til kommentar

Konge.

 

Har flere kommentator folk på youtube, men på engelsk.

Blir artig å høre en Nordmann snakke :D.

 

 

Btw, tenkt på å ta opp filmene i 720p?

 

jo ville gjort det men fraps er ganske kravstor så om jeg recorder i full kvalitet og da ville pcn lagga og videone bli unwatchable, har prøvd meg på andre programmer til å recorde med men er ingen av de jeg har prøvd som gjort det like enkelt som fraps når det kommer til og recorde video, pc lyd og mic.

 

men har du noen tips på dette så ville det vært flott =)

 

Sant det der.

Jeg vet ikke om det er mye forskjell på recorder applikasjoner.

Selv bruker jeg Xfire sin tjeneste, men det er fordi filmene blir auto konvertert og opplastet.

(Xfire er en IM-client, som er spesifikt bygd for PC spillere. - www.xfire.com)

Lenke til kommentar

Konge.

 

Har flere kommentator folk på youtube, men på engelsk.

Blir artig å høre en Nordmann snakke :D.

 

 

Btw, tenkt på å ta opp filmene i 720p?

 

jo ville gjort det men fraps er ganske kravstor så om jeg recorder i full kvalitet og da ville pcn lagga og videone bli unwatchable, har prøvd meg på andre programmer til å recorde med men er ingen av de jeg har prøvd som gjort det like enkelt som fraps når det kommer til og recorde video, pc lyd og mic.

 

men har du noen tips på dette så ville det vært flott =)

 

Sant det der.

Jeg vet ikke om det er mye forskjell på recorder applikasjoner.

Selv bruker jeg Xfire sin tjeneste, men det er fordi filmene blir auto konvertert og opplastet.

(Xfire er en IM-client, som er spesifikt bygd for PC spillere. - www.xfire.com)

 

 

okey skal teste det ut, takker for tips ^^

Endret av Nurfed
Lenke til kommentar

Kan ikke se video her jeg er nå, da tynnklienter suger. Men, har selv prøvd litt på dette, men på engelsk. Droppa riktignok da flere klagde (eller, det var ett spill, gikk bra på flere andre spill)

 

Foretrekker selv å bare ha video, uten kommentary. Det er ikke like "bra", men virker som folk liker like bra med som uten. Personlig foretrekker jeg kommentary da jeg liker å vite spillerens tanker ol.

 

Skal se noen av videoene dine da jeg kommer meg hjem senere.

 

Btw, å sette spill-oppløsning til 1280x720 og recorde i full size er bra. Sony Vegas Pro, med Sony AVC codec eier.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Startet opp igjen nå med nye videoer, denne gangen fra TOME aka Tales of Maj'eyal.

 

 

Vil gjerne også høre om det er noen spesielle spill dere vil se meg spille eller starte opp med igjen som jeg spilte før.

Endret av nurfed
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=b6bntXOeFwg

 

Denne uka som kommer nå holder jeg en konkurranse på youtube kanalen min. Konkurransen er enkel, jeg viser dere 5 klipp fra 5 forskjellige spill, alt dere trenger å gjøre er å sende meg aka nurfed88 en pm på youtube som forteller hvilke spill jeg viste. I slutten av neste uke altså uke 20 så vil jeg trekke en tilfeldig vinner ut fra dere som hadde rett. Hva vinner så denne personen som viste hvem disse spilla var? jo et 300 kr gavekort fra brettspill.no, Lykke til.

Endret av nurfed
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Mye liv på kanalen min for tiden, hatt noen videoer hvor jeg spiller half-life 2 mods med andre folk som Gamingfjols og Cityhunter, for eks denne: http://www.youtube.com/watch?v=2RlJimzJXzM&feature=c4-overview-vl&list=PLtB24uCsi1oQ_XExDxkU5Kv5UuwhUkIBW

 

Har også akkurat starta på en Skyrim let's play hvor jeg spiller med ca 80 mods hvor fleste parten er fokusert på å få bedre innlevelse i spillet:

 

https://www.youtube.com/watch?v=zSDN_qlJOyA

 

For å passe godt inn i Oktober måned så har jeg også horror let's plays gående for tiden av både Outlast og Amnesia: A Machine for Pigs så ta gjerne en titt på dem om dere har interesse av den type spill.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...