Gå til innhold

Kompani Gamer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan dessverre ikke mer enn en gang i uka (som oftest) men jeg er enig med at man burde prøve å få til en dag til.

 

Mandag og onsdag kan man vel si at ikke er så gunstig fordi de ligger tett inntil tirsdagen.

 

Så, en gang mellom torsdag og søndag er vel det man burde se etter.

 

Mitt inntrykk er at mange "kjeder seg" på søndagen, og har generelt sett lite å gjøre. Kanskje en ide å bruke søndagen som dag 2?

Lenke til kommentar

For dem som ikke har fått med seg eventen som har blitt postet på steam. Blir gaming fra klokken 18.00, oppmøte på mumble servern vår. Vi er nesten garantert at vi blir 4 stk, forventer at Tommynator, Xifi, Nøtte og Anthr0 (meg) dukker opp. Hvis det kommer flere blir det en bonus.

Lenke til kommentar

Det var gøy ja, selv om vi (i alle fall laget jeg var på) ble skameid litt for mange runder før vi klarte å ta oss opp helt mot slutten når vi spilte rush. Slutten for meg vel og merke.

 

Bad tirsdag om en uke er en selvfølge ;)

 

Kan forresten nevne at vi i Gamer.no LAN crewet kommer til å ha møter 20:00 på mumble hver tirsdag fremover, så det kræsjer litt. Likevel tror jeg nok ikke det kommer til å ta mer enn 20-30 minutter hver gang, og da får vi i tilfelle hoppe tilbake til BF.

Lenke til kommentar

Da var det tirsdag igjen ;>

 

Hvor blir det av folk i dag?

 

Jeg sovna sånn rundt 18.00, og stod ikke opp før 06.00. Var ikke hensikten å skippe ukas bc2 runde. Var det dårlig oppmøte?

 

 

Når på døgnet er det dere spiller?

 

(Jeg kan nå, så add meg Soldier: Nerowulf)

 

Vi Spiller Tirsdager etter jobb og middag, dvs vi starter en gang mellom 18-20. Gå til http://steamcommunity.com/groups/kompanigamer og sjekk "upcoming events". Oppmøte på mumble servern vår, så bestemmer vi oss for server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...