Gå til innhold

Star Ocean: Till The End of Time?


Grudger

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har alltid likt JRPG-sjangeren, men av en eller annen grunn har jeg ikke kjøpt meg PS2 før nå nettopp. Har mye å ta igjen, hehe.

 

Har sett litt rundt på nett etter Star Ocean: Till The End of Time (hørt mye bra om det), men kan ikke finne noen som selger det i norge eller leverer til norge.

 

Noen som har noen tips på nettbutikker som har dette eller andre bra rpg'er til PS2?

 

(Spillt FF7, 8, 9, 12, 13 og Lost Odyssey. FF10 og Dragon Quest 8 er på vei i posten.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kun til PS2?

 

I så fall er vel de som er verdt å nevne sagt. Ellers har jeg hørt at Persona 4 er et utrolig bra spill, men har dessverre ikke prøvd det selv.

 

Dersom du har Xbox 360 eller PS3, vil jeg anbefale deg Eternal Sonata. Beste JRPG-et jeg noengang har spilt :)

 

Har 360 og ja. Legger til Eternal Sonata på lista ;). Deler hus med en kompis som har PS3 og, så får spillt PS3-spill (planer om å kjøpe en selv senere).

Lenke til kommentar

Persona 3 og 4, Shin Megami Tensei: Nocturne/Lucifer's Call, Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1 og 2, Rogue Galaxy, Suikoden 5, Kingdom Hearts 1 og 2, Odin Sphere, Valkyrie Profile 2, Disgaea 1 og 2, .hack-serien, Shadow Hearts-serien.

 

Kun på amerikansk format: Suikoden 3, Tales of the Abyss, Xenosaga 1-3.

Lenke til kommentar

Persona 3 og 4, Shin Megami Tensei: Nocturne/Lucifer's Call, Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1 og 2, Rogue Galaxy, Suikoden 5, Kingdom Hearts 1 og 2, Odin Sphere, Valkyrie Profile 2, Disgaea 1 og 2, .hack-serien, Shadow Hearts-serien.

 

Kun på amerikansk format: Suikoden 3, Tales of the Abyss, Xenosaga 1-3.

 

Takker så meget :)

Endret av lordvesel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...