Gå til innhold

Hvilke sider har bra anmeldelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

giantbomb

GiantBomb

Dette.

 

Gutta der har peiling. Spesielt Jeff og Ryan, som står for de fleste anmeldelsene. De har riktignok ikke anmeldelser av alle spill, og det kommer heller ikke anmeldelser like hyppig eller tidlig som hos de aller største (GT og IGN f.eks), men de tar for seg de spillene som er verdt å få med seg, stort sett. Noen spill har også en video review, samt en "Quick Look" som er verdt å se.

 

Om du ønsker anmeldelser uten de, etter min mening, forpestende score tallene, så er anmeldelsene til Kotaku gode. Her får du positive og negative aspekter ved spillet uten fancy dandering og nonsens du egentlig ikke bryr deg om. De har også en spalte som kalles "Franken-review" for enkelte spill hvor de plukker ut 5-6 anmeldelser fra forskjellige sider og viser scorene i et diagram, samt et utdrag fra anmeldelsene. En rask titt i kommentar-seksjonen (husk å trykk på "show all comments") viser om de fleste er enige eller uenige med anmeldelsen (ca 0.1% er trollposter, da de har et system hvor folk må "vise seg verdige" for å få lov til å kommentere).

Lenke til kommentar

Merker denne tråden siden jeg kunne trengt noen selv. Syns f.eks. gamespot og IGN faller under "alt får 7-10 og 6 er dårlig".

 

Ser på gametrailers nå og da, og ZP dog mest for humor selv om han også ofte tar frem negative sider ved flere spill. F.eks. at moralske valg mange skryter av er enten guds lille engel eller en som spiser babyer til lunsj og pisser ren ondskap.

Lenke til kommentar

Wikipedia, helt klart. Kanskje ikke noe personlige opplysninger, men det gir ofte et mye bedre inblikk på spill enn visse spilleandmeldelser.

 

gamer, gamerankings, wikipedia selv.

 

Men det er fordi det stort sett gir meg nok informasjon.

 

Er ikke like ivrig som før til å vite "alt" :)

Lenke til kommentar

Favorittstedet mitt må jo bli den siden som er mest enig i hva jeg syntes er bra eller ikke bra så det er sagt og i det siste så har Gamer.no hvert den som har og er best i klassen når det kommer til anmeldelser. Likte veldig godt anmeldesene dems av U2, K2, GOW3, FFXIII, CC4 osv.

 

De har bevist att de ikke er redd for å gå mot strømmen og beviset for det må være deres verdensberømte anmeldelse av Uncharted 2 som skapte furoe blandt mange og det ble også heftige diskusjoner om att denne siden er drivd av xbots.

 

En siden som jeg så og si har ingen tiltro til er Gamespot som kan spores tilbake til deres en gang anmeldelse av Kane & Lynch som gjorde att to av deres mest annerkjente anmeldere fikk sparken fordi Eidos ikke likte anmeldelsene og truet med å trekke tilbake annonsekampajer.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

En siden som jeg så og si har ingen tiltro til er Gamespot som kan spores tilbake til deres en gang anmeldelse av Kane & Lynch som gjorde att to av deres mest annerkjente anmeldere fikk sparken fordi Eidos ikke likte anmeldelsene og truet med å trekke tilbake annonsekampajer.

Og takk og lov for at de gjorde de. Hvis ikke hadde vi jo ikke hatt Giantbomb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...