Rulator Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Finnes det noen spill der ute hvor man kan planlegge et ran ? og evt utføre eller se utfallet? det kan gjerne være 20 år gammelt. HEELP!
JoanTheMan Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Finnes det noen spill der ute hvor man kan planlegge et ran ? og evt utføre eller se utfallet? det kan gjerne være 20 år gammelt. HEELP! Vertfall i GTA. Husker jeg gjorde det i Godfather2 også, sikkert mange flere som jeg ikke husker/vet om
Rulator Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 Finnes det noen spill der ute hvor man kan planlegge et ran ? og evt utføre eller se utfallet? det kan gjerne være 20 år gammelt. HEELP! Vertfall i GTA. Husker jeg gjorde det i Godfather2 også, sikkert mange flere som jeg ikke husker/vet om yes i know, men tenkte på et spill som handlet om akkurat det å rane noe. Ikke noe mer
P-okken Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Finnes det noen spill der ute hvor man kan planlegge et ran ? og evt utføre eller se utfallet? det kan gjerne være 20 år gammelt. HEELP! Vertfall i GTA. Husker jeg gjorde det i Godfather2 også, sikkert mange flere som jeg ikke husker/vet om yes i know, men tenkte på et spill som handlet om akkurat det å rane noe. Ikke noe mer Det er et spill som heter Heist =) du kan jno sjekke ut det
Crazy Joe Davola Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Er ikke Heist kansellert da? Eller blander jeg med et annet spill nå?
Kharan Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Du har også The Clue, men det er et spill fra 90-tallet og for Amiga.
papa_d_ice Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Spill som baserer seg kunn på det?! Uhm Mafia har en sprek bankraner oppdrag, GTA VC har også et mission basert på det.
Zudrani Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hmm... stilig tanke egentlig.. er ikke mange spill hvor man bare raner banker x) Kunne vært artig å se :rolleyes:
radiohodet Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Du har også The Clue, men det er et spill fra 90-tallet og for Amiga. The Clue! er utgitt til PC også. Kongespill. Høres ut som det passer perfekt til hva trådstarter er ute etter også.
OlavHelland Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Kane & lynch har et oppdrag hvor du raner en bank. Det er mye negativt man kan si om K&L, men det oppdraget er i hvert fall ganske kult.
Rulator Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 Kane and Lynch = Been there done that. The Clue skal sjekkes ut by the way. Må bare finne det. Ser også at det finnes en oppfølger med navnet The Sting ?
Error Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Bare for å være på den sikre siden, du sikter ikke til "Safecracker" vel? Du skal riktignok ikke rane en bank, men åpne safes.
Rulator Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 nei assa jeg sikter vel egenltig ikke til noe. Er enslig og på leting...
Nailer_InnleggNO Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Skal du ut og rane banker eller? EDIT: Flash spill jeg fant: http://www.youdagames.com/Bank%20Robber-game-2254/ Ellers husker jeg at det fantes et gammelt spill som handler om å være en tyv, men det er så mange år siden jeg prøvde at jeg ikke husker navnet. Endret 23. februar 2010 av Nailer
Rulator Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Skal du ut og rane banker eller? EDIT: Flash spill jeg fant: http://www.youdagames.com/Bank%20Robber-game-2254/ Ellers husker jeg at det fantes et gammelt spill som handler om å være en tyv, men det er så mange år siden jeg prøvde at jeg ikke husker navnet. The clue eller oppfølgeren the sting går ut på å være tyv. Har fullversjonen av Bank robber, men det blir liksom ikke nok :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå