Gå til innhold

Killzone 2


Eiriklind

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har blitt ganske lei av Mw2, og lurar på om eg skal kjøpe Killzone 2. Har lest nokon reviews på internett, mer er forsatt i tvil.

Er dette eit spel det er verdt å bruke tid og pengar på ?

Ingen av mine vennar har spele, så ha vore greitt å høre kva dokke her på forumet synest om det.

 

- Prankinator ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil spille tidenes heftigste fps spill noen sinne laget til konsoll med tanke på grafikk så plukk det opp. Selve spillet er litt kjedelig og kontrollen er noe tungvin. Multiplayer er dog litt kult men det finnes langt bedre fps spill til PS3.

 

Men som sagt så er grafikken i dette spillet så heftig at du bare sitter å gaper til tider...jeg synes alle som liker fps spill og som har en PS3 burde plukke dette opp. Killzone 2 koster ca 150kr på Play.com får det vel under 300 her i Norge tror jeg?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal konkludere med, da det finnes mange som liker spillet, men jeg vil råde deg til å prøve demoen først. Jeg kjøpte spillet og har mer eller mindre ikke rørt det siden den gang. Det rare er at alt ligger forsåvidt til grunne for at det skal fenge, men det klarer ikke å få meg videre.

Lenke til kommentar

Er du CoD spiller vil du bli forskrekket over kontrollen. Det er som å gå fra en Ferrari til en John Deer. Ellers er grafikken som alle sier veldig bra, om en litt gråish. Har en morsom vri med flere gamemodes i en. Bulletlagen er helt vanvittig og du kommer til å irritere det grønn over å dø av en kule fra noen du drepte for 2 sekunder siden.

Nå er jeg vanvittig fan av gameplayet/kontrollen til CoD spillene så det ødela kanskje litt for meg, men jeg likte ikke spillet noe særlig. Jeg tvang meg selv til høyeste rank bare for å få sniper og la bort spillet etter det.

Men som alle andre sier: Last ned demo og prøv.

Lenke til kommentar

Settinga i KZ2 er ei heilt anna enn til dømes nevnte Uncharted 2. Ein fargerik jungel vil sjølvsagt sjå mykje meir imponerande ut enn eit herja krigsområde i eit grått og trist landskap. Når det er sagt, spelet ser lekkert ut. Kontrollsystemet er veldig mykje "tyngre" enn dei fleste andre FPS, men det er også ein vanesak.

 

For 200 kr vil eg sei spelet er verdt eit forsøk, du får alltids solgt det seinare om det ikkje fell i smak :)

Lenke til kommentar

Nei, grafikken slår overhodet ikke KZ2, det skal jeg love deg. Noen kritikere vil det alltid finnes, selv om de fleste som kritiserer KZ2 til at det er et _drittdårlig spill_ later til å være litt.. spesielle mennesker, for å si det sånn. Storyen er kanskje ikke helt utrolig bra, men den er absolutt dugbar, og det er uansett ikke storyen det burde bli lagt vekt på i slike spill. Spillet ga ihvertfall meg en enorm underholdningsverdi, og gameplayet syns jeg er veldig bra. Gode vanskelighetsgrader er det også, og fienden er veldig intelligent.

 

Absolutt verdt et kjøp. Demoer kan gi en pekepinn, men ikke alltid de er nok til å fortelle om et spill er bra eller ei. 200 kr er ihvertfall verdt å bruke.

Lenke til kommentar

Bare ler av de som sier MW2 er bedre i grafikk å slikt, jeg synes MW2 ser så muddy ut, med low res texturer overalt.. Nei er ikke noe gale med 360/PS3en eller Tven.

 

Og denne kommentaren: KZ2 har kun grafikk å ikke mer. Den er gjennomsyret og idiotisk.

Neivel men hvorfor har jeg da spilt over 100 timer online på KZ2 og 14 timer på MW2? Fordi MW2 failer mange plasser for min del.

 

Å singelplayeren til Killzone 2 har jeg ca 30 timer og har platinum i det spillet B)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...