Gå til innhold

Fersk info om Fallout: New Vegas (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Ok så bortsett fra 1-3 sted i spillet der du får (om eg ikkje tar feil) beskjed om at det er veldig høg radiokativitet og du burde unngå, så er radioaktivitet ein veldig liten fare. Fornøyd?

 

Det er jo egentlig ganske realistisk, hvorfor skulle det være umiddelbart dødlig radioaktive nivåer rundtomkring?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føyer seg inn på listen over spill jeg må ha i år, begynner å bli en lang liste nå. Ser virkelig frem til dette spillet kommer, koser meg fortsatt med Fallout3. Håper på flere "reavers"! :)

 

Reavers irriterer meg litt, samme med alibino radscorpions, de passer ikke inn i resten av spillet, la oss bare adde en fiende som ser helt vanlig ut, og som plutselig tåler mer enn en super-mutant behemot? Jeg synes ikke de passer inn.

 

AtW

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er veldig få spill som har realistiske spise og sove mekanikker er fordi det ikke er noe morro.

 

Jeg vet ikke om alle dere hater ting som er gøy, men jeg liker å skyte supermutanter (morro), jeg liker ikke å spille et brett om igjen bare fordi jeg ikke trykte på vannflaske knappen hvert tiende minutt(ikke morro).

Lenke til kommentar

Ja, infterfacen kunne sikkert blitt pussa på, det samme med grafikken, men er det virkelig nok til å forhindre deg i å spille noe så moro? "Merkelig stilistisk valg" som ikke henger på greip med resten av spillet? Hvilket valg mener du?

 

Edit: For de som vil ha mer info om New Vegas, og se flere bilder, sjekk ut denne linken her.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Grunnen til at det er veldig få spill som har realistiske spise og sove mekanikker er fordi det ikke er noe morro.

 

Derfor er det også valgfritt her.

 

STALKER hadde enkelte av elementene (uten påfyll av mat/drikke ville du sakte men sikkert få mer og mer dramatiske stat penalties), og de store, viktige moddene (AMK, Oblivion Lost) legger også til et sovesystem som var delvis kodet men aldri rakk å bli fullført til retail (eller ble droppet fordi det "er kjedelig, buhu"). Sjokkerende nok finnes det folk som liker at spill også utfordrer evnen din til å planlegge framover og velge utstyret ditt med en viss strategi, ikke bare avtrekkerfingeren din.

 

Endelig er det noen som kan rollespill som sitter bak rattet. Bethesda lager OK spill, men de er sjeldent noe bra uten mods. Obsidian er i hvertfall dyktige når det kommer til å lage en historier. Der har Bethesda noe å lære.

 

Dette gjelder jo i grunn bare Oblivion.

Lenke til kommentar

Eg syns det er viktig å poengtera her at sånn som artikkelen formulerar da, so er faktisk historien ganske på lik linje med det som var planen for "Fallout 3, kodenamn Van Buren" som Black Isle dreiv på å laga men vart kansellert i 2003. Mykje av plot'en og historien til det spelet vart lekt ut over internett og skulle foregå rundt statane Arizona, Nevada, Colorado og Utah.

 

Der var Ceasar's Legion ein viktig del av historien som du kan lesar meir om her (http://fallout.wikia.com/wiki/Caesar's_Legions)

 

Spanande!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...