Gå til innhold

Ratt til Xbox 360


theyoytoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden ! Hvorfor har det blitt så vannskelig å få tak i microsoft rattet ? Finner det ikke på noen nettsider, samt microsoft norge er den heller ikke tilgjengelig.

 

Bor du i Oslo kan du stikke innom spaceworld. Minnes å huske at de hadde det inne forrige gangen jeg var der. Ellers Elkjøp på Storo.

 

Forresten ett veldig bra ratt. Standard pris 750,- men tror det ligger på 900,- på Spaceworld.

Lenke til kommentar

Hallo folkens,

 

jeg er på jakt etter et ratt til xbox 360, hvilke ratt passer og hvor får man kjøpt dem?

 

Kjøpte meg Microsoft rattet på Spaceworld på Lillehammer, hmm, en gang rett fjør jul tror jeg. De hadde ikke på elkjøp, de sa noe om at microsoft har store leverings problemer på rattet.

 

Ellers er jeg kjempe fornøyd med dette rattet, meget morro sammen med Forza 3 :D

Lenke til kommentar

Da fikk jeg Fanatec ratt i levert på døren igår, bestilt torsdags ettermiddag.

 

Må jo nesten lære å kjøre på nytt, helt annet å bruke ratt.

 

Noen som har erfarining med Fanatec ratten og hvilken innstillinger som er best til Forza 3?

 

Vet ikke om det er store forskjeller på MS rattet og fantec , men kjører på default setting selv. Vil tro det er samme utslag på begge rattene så det blir vel det samme(900 grader). Det er litt knotete å bruke ratt til å begynne med (Veldig lett og "overstyre" i begynnelsen), men når du blir vant til det er utrolig mye gøyalere. Skru av alt av hjelpemidler med unntak av ABS når du har spillt litt ;) Grunnen til ABS er at du må pumpe på bremsen hele tiden uten - krampe i leggen :p

 

Lykke til.

 

edit. Det er med girspak ? Keen på å høre hvordan det er å kjøre med. Har bare paddels på MS rattet.

 

edit. Hvilken av rattene har du kjøpt (er mange Porsche wheels) og hvor mye bealte du med frakt ?

Endret av Goo
Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg kjøpte Porsche 911 Turbo S Wheel EU, pakken med ratt, pedaler, 2 girspaker, dongle til pc/ps3 og så kjøpte jeg også Rennsport Wheel Stand.

 

Dette kom på 408 Euro med frakt, kommer vel noe moms på toppen her også, men ikke fått noen regning enda. Lander vel på litt under 4500 tenker jeg totalt.

 

Må bare si at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte rennsport girfestet også, men you live and you learn.

 

Ikke fått spillt så mye med det enda, noen timer idag. Holder på å lærer med å kjøre med rattet så jeg bruker automat fortiden. Prøvd litt med manual og clutchen, vansklig, men blir nok lettere får jeg håpe.

 

Har test litt på timetrial runder idag, er mellom 5-10 sekunder raskere første dagen med rattet :-)

 

Noe mer du lurer på så bare spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...