Gå til innhold

Feature: Dypere inn i Eve Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B) Bra lesning..

 

Må innrømme jeg lo godt da du fortalte du følte deg som en nybegynner selv etter flere uker i EVE :D Jeg har spilt i snart 8 måneder og er fortsatt en noob i de aller fleste aspekter av EVE. Men det er akkurat det som gjør det så #¤%!#¤ morro også. De å investere tid og få noe igjen for det. Ikke bare loade spillet å sette på Godmode-cheat.

 

EVE er helt unikt bra B)

Lenke til kommentar

Koselig å se at noe blir skrevet om EVE. Det er jo en perle av et MMO, men ikke for alle. Det er jo tross alt ganske kompleks og dypt med mange typer måter å kunne spile på. Og det ser ut til at det bare blir bedre og bedre som du sa.

 

Og må si meg enig med oyvind, det er INGEN spill som nærmer seg dybden dette spillet har.

Lenke til kommentar

Jeg var også redd for å begynne med EVE grunnet at jeg også spiller mer enn nok fra før (ref: kona).. Men etter de to første ukene så roet det seg litt ned.

En av tingene som er bra med EVE er at du har maaaange spill i ett. En kan fly rundt på egenhånd eller sammen med mange andre. Du kan gå for exploration, PVP, PVE, Trading, Production, Pirating.. etc .. Før så switchet jeg mellom strategi, FPS, manager-spill osv.. Nå har jeg alt dette i ett spill :)

Samt en sinnsyk bra grafikk og som tidligere sagt... DYBDE!!

 

En annen fin ting er treningen... den går og rusler uten at du er innlogget eller pc er på.. Så en kan fint ta en tur til Karibien i 14 dager, komme hjem og ha nye skills trent opp :)

 

(dog blir det noe CSS innimellom, men det har jeg spill siden 1.3 og er fortsatt litt hekta.. hehe..).

Lenke til kommentar

Jeg var også redd for å begynne med EVE grunnet at jeg også spiller mer enn nok fra før (ref: kona).. Men etter de to første ukene så roet det seg litt ned.

 

Har det litt på samme viset selv om min bedre halvdel er ganske tålmodig, men å lese at 1 av 5 har dumpet en partner pga spill/internett får man jo til å tenke litt på at det ikke bør ta helt overhånd.

 

Godt å høre at det er mulig å ta det litt med ro i spillet og at man blir bedre selv om man ikke grinder 24/7. Tror jeg må prøve en 14 dagers trail når jeg får det litt roligere.

Lenke til kommentar

Flott med artikler om Eve Online! Skriv gjerne flere slike. :)

 

Jeg har spilt EvE siden november '09, og angrer ikke et sekund. Fint å kunne trene opp egenskapene uten å behøve å spille.

 

Selv om noen egenskaper tar svært langt tid å trene opp. Holder på med "Mining Barge V" som tar 22 dager :(

 

Har ikke vært i 0.0 ennå. Holder meg i high-sec. Flyr også en Osprey! :)

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

du kan ikke dø. men når du mister clonen din å ikke oppgraderer den så kan du miste "skillpoints" jeg klarte å miste 1 mill pga at jeg gjorde den feilen me å glemme å oppgradere etter jeg hadde fått bank i pvp :p veldig surt. for nå tar det meg 13 dager å få den skillen til topps igjenn ^^

Lenke til kommentar

Kult å høre at dere liker å høre om EVE.

 

Hvis noen av dere begynner å spille må dere både være veldig tålmodige og klare for å lære.

 

Det tar lang tid å forstå ting i EVE, men det fine er at en kan spille andre spill i mellomtiden og fortsatt trene evner og forbedre sin karakter kontinuerlig i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...