Gå til innhold

Gode flerspiller (split-screen) spill til PS3.


Grosy

Anbefalte innlegg

Leter etter noen gode flerspiller spill som kan spilles på split-screen til PS3, tenker da hovedsaklig på FPS, men også slåssespill og andre spill som kan være morsomme å spille flere i lag. Er også et ekstra pluss om 4 stk kan spille sammen.

 

Har allerede Fifa og CoD MW2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale borderlands. Det er bare 2 player spiltscreen, men du kan gå gjennom hele spillet med en kompis, og det er utrolig gøy. Eneste problemet er at menyene ikke er helt tilpasset halv skjerm. På en annen side, hvorfor skal man være i menyer når man skal drepe monstre og bad guys?

 

Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Trine fra PSN anbefales 2 player.

 

Ett par av skattekistene og experience flaskene kan være vanskelige å finne pga skjermen ikke går like langt bort fra hovedbrettet når man er 2 stykker, men om man tar achievements som singleplayer og bare har det gøy når man er 2 kan det være utrolig morsomt.

 

Wizarden kan lage bokser og planker som Roguen kan f.eks fly på, her er det duket for mange minneverdige timer med erting og problemløsing sammen.

Lenke til kommentar

Agree! Borderlands er ganske fett på Split-screen.

 

Samt så har du Army of Two. Ganske fett.

Resistance I og II. Dritt bra spill. Jeg og en kompis gikk igjennom begge 2 i militæret. Bra Story line og hele pakka:)

 

resistance 1 og 2 er møkkræva... army of two er bare ræva :D (det er helt ok.)

 

Da vil jeg heller anbefale borderlands, rainbow six vegas og resident evil 5.

Endret av niggle
Lenke til kommentar

resistance 1 og 2 er møkkræva... army of two er bare ræva :D (det er helt ok.)

 

Da vil jeg heller anbefale borderlands, rainbow six vegas og resident evil 5.

Resistance 1 var greit nok en gang, men har blitt forbigått nå. Synes det er bedre enn Army of Two da.

 

Om Resident Evil 5 vurderes ville jeg sjekket ut demoen først. Det er et elsk/hat-spill, så slettes ikke sikkert det faller i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...