Gå til innhold

Vinn Star Trek Online-betanøkler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha stått i kø i hele natt for å laste ned...så fikk jeg testet litt idag. Elsker Star Trek seriene og filmene, men dette spillet imponerte egentlig ikke stort.

 

Må selvf teste mye mye mer men førsteinntrykket har mye å si...og det var ikke noe bra inntrykk så langt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Var ganske så store problemer med lagg i noen soner igår.

 

Noen av tingene som fenger meg er at det virker så stort...jeg får lyst til å ut å oppdage planeter og fly i mit HELT EGET ROMSKIP! Oppgradere skipet mitt til å takkle nye ting til å lande på den internasjonale (?) romstasjonen...grafikken spesielt når du er i rommet er utrolig og en får virkelig følelsen av å være i rommet.

 

Det å gå på planeter å scanne området for liv og teknologie...bruke tricorderen min til å scanne ting og heale folk. Ja for en trekie fan eller scifi fan så er dette stort...

 

Men det hele til å starte med er litt mye å gape over..spillet er langt ifra perfekt og det er mye som burde gjøres. Men pr idag så er nok dette noe av det beste om du er en ihuga scify fan.

 

Det er skikkelig nerde mat det her....og jeg vil spise og spise :p

Lenke til kommentar

Jeg syntes combat var dårlig lagt opp, alt for kjedelig for min del, blir nok og vente på Star Wars: TOR for min del! biggrin.gif

 

 

Om du synes måten kamp er dårlig i Star Wars Online så blir du nok ikke blown away av det kommende Star Wars spillet heller tror jeg...fetere animasjoner selvf men folk står bare stille og sloss forde.

Lenke til kommentar

Jeg syntes combat var dårlig lagt opp, alt for kjedelig for min del, blir nok og vente på Star Wars: TOR for min del! biggrin.gif

 

 

Om du synes måten kamp er dårlig i Star Wars Online så blir du nok ikke blown away av det kommende Star Wars spillet heller tror jeg...fetere animasjoner selvf men folk står bare stille og sloss forde.

 

Forventer ikke og bli blown away heller, men combaten i Star Trek så langt virker altfor stiv og ensformig. Syntes de heller skulle satset på en type combat, ground eller space.

Lenke til kommentar

Jeg syntes combat var dårlig lagt opp, alt for kjedelig for min del, blir nok og vente på Star Wars: TOR for min del! biggrin.gif

 

 

Om du synes måten kamp er dårlig i Star Wars Online så blir du nok ikke blown away av det kommende Star Wars spillet heller tror jeg...fetere animasjoner selvf men folk står bare stille og sloss forde.

 

Forventer ikke og bli blown away heller, men combaten i Star Trek så langt virker altfor stiv og ensformig. Syntes de heller skulle satset på en type combat, ground eller space.

 

 

Ja skal være enig med det, vært veldig mye space så langt. Synes det er artig så langt men kan se for meg det kan blir meget ensformig etterhvert kanskje...siden det er begrennset hvor mye en kan gjøre i space på en måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...