Gå til innhold

Vinn Star Trek Online-betanøkler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grawr. Fikk en jeg <3

Når er servern oppe egentlig?

På siden dems står det 12. desember (altså morgendagen), men om den blir smertefri eller ikke gjenstår å se. Ellers så sto det i mailen vi fikk at det mailes 24 timer før betatesting foregår. Siden det nå ikke er så lenge igjen til release så tenker jeg de prøver å kjøre på litt mer med testinga så vi skal få en grei dose med verdensrom de kommende ukene :)

Lenke til kommentar

Det tar sin tid å laste ned iallefall. Stått mellom 20-40 KB/s, og har såvidt passert 2%.. :/

 

Anbefaler og bruke den alternative måten som står der, er snart ferdig nå imotsettning til det andre tullet som lasta ned 20-50KB/s :p

Jeg har ikke noe problem med StarTrek Downloaderen som ikke var alternativt hos meg iallefall. Ligger stabilt over 300 kb/s, noe jeg er fornøyd med da jeg sjelden kommer over 300 ellers :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det tar sin tid å laste ned iallefall. Stått mellom 20-40 KB/s, og har såvidt passert 2%.. :/

 

Anbefaler og bruke den alternative måten som står der, er snart ferdig nå imotsettning til det andre tullet som lasta ned 20-50KB/s :p

Det funka MYE bedre. Rundt 100-200kb/s nå.

Lenke til kommentar

Loaderen gjekk vel gjevnt på rundt 2 mb hos meg. Fekk spelt det litt før i dag, men no når eg skulle teste igjen ser eg at closed beta er over og at det no blir open beta, noko som gjorde heile konkurransa bortkasta. Hugsar det var slik med Champions Online også der betaen stengte samme dag som vi fekk nøkkel hos gamer. Lurer på kva det er Cryptic held på med.

Lenke til kommentar

Loaderen gjekk vel gjevnt på rundt 2 mb hos meg. Fekk spelt det litt før i dag, men no når eg skulle teste igjen ser eg at closed beta er over og at det no blir open beta, noko som gjorde heile konkurransa bortkasta. Hugsar det var slik med Champions Online også der betaen stengte samme dag som vi fekk nøkkel hos gamer. Lurer på kva det er Cryptic held på med.

 

Closed beta keys blir overført til open beta, det står med stor fin skrift i launcher :)

Lenke til kommentar

Loaderen gjekk vel gjevnt på rundt 2 mb hos meg. Fekk spelt det litt før i dag, men no når eg skulle teste igjen ser eg at closed beta er over og at det no blir open beta, noko som gjorde heile konkurransa bortkasta. Hugsar det var slik med Champions Online også der betaen stengte samme dag som vi fekk nøkkel hos gamer. Lurer på kva det er Cryptic held på med.

 

Hur så? Du må ha nøkkel for å være med i Open Beta, og konkurransen var jo for nøkler til åpen beta ;)

Lenke til kommentar

Det går jo imot det å ha open beta viss du må ha nøkkel for å kunne bli med.

 

Edit: Det at closed beta-nøklar kan brukast i open beta tar eg som ei sjølvfølge sidan open beta skal vere open for alle.

 

Du tolker Open Beta for bokstavelig.

 

Open Beta betyr hovedsaklig at NDA, Non-Disclosure Agreement, har blitt fjernet og at programmet har gått inn i åpen "offisiell" testing. Ikke at det skal være åpent for alle.

 

Det har blitt mer og mer vanlig idag å slippe spillere inn i Open Beta nå for tiden, hvor en nøkkel fåes gjennom feks. kjøp av et annet spill, forhåndsbestilling eller gjennom konkurranser. Men at Open Beta er åpent for absolutt alle uten registrering og nøkkel er ytterst sjeldent, og jeg kan ikke komme på å ha hørt om det.

Lenke til kommentar

Det går jo imot det å ha open beta viss du må ha nøkkel for å kunne bli med.

 

Edit: Det at closed beta-nøklar kan brukast i open beta tar eg som ei sjølvfølge sidan open beta skal vere open for alle.

 

Du tolker Open Beta for bokstavelig.

 

Open Beta betyr hovedsaklig at NDA, Non-Disclosure Agreement, har blitt fjernet og at programmet har gått inn i åpen "offisiell" testing. Ikke at det skal være åpent for alle.

 

Det har blitt mer og mer vanlig idag å slippe spillere inn i Open Beta nå for tiden, hvor en nøkkel fåes gjennom feks. kjøp av et annet spill, forhåndsbestilling eller gjennom konkurranser. Men at Open Beta er åpent for absolutt alle uten registrering og nøkkel er ytterst sjeldent, og jeg kan ikke komme på å ha hørt om det.

 

MAG betaen var vel åpen for alle?

Endret av Things
Lenke til kommentar

Det går jo imot det å ha open beta viss du må ha nøkkel for å kunne bli med.

 

Edit: Det at closed beta-nøklar kan brukast i open beta tar eg som ei sjølvfølge sidan open beta skal vere open for alle.

 

Du tolker Open Beta for bokstavelig.

 

Open Beta betyr hovedsaklig at NDA, Non-Disclosure Agreement, har blitt fjernet og at programmet har gått inn i åpen "offisiell" testing. Ikke at det skal være åpent for alle.

 

Det har blitt mer og mer vanlig idag å slippe spillere inn i Open Beta nå for tiden, hvor en nøkkel fåes gjennom feks. kjøp av et annet spill, forhåndsbestilling eller gjennom konkurranser. Men at Open Beta er åpent for absolutt alle uten registrering og nøkkel er ytterst sjeldent, og jeg kan ikke komme på å ha hørt om det.

 

MAG betaen var vel åpen for alle?

 

Sant, men åpen beta betyr ikke alltid at ALLE kan få tilgang :)

Lenke til kommentar

Som ved Champions Online ser dette også ut til å være et spill som nekter å kjøre på maskinen min.

Hadde likt Cryptic noe bedre om de i alle fall hadde lagd launchere som faktisk ga feilmelding når noe klikket, i stedet for å bare sitte på oppgavelinjen og spotte meg. :angry:

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Haha, fikk endelig logga inn, mekket en grønnhudet tjei (hva ellers?) og rakk såvidt å starte med tutorialen før jeg så på klokka.

Char creatorn er i alle fall ganske bra, samme systemet som i Champions, bare med litt mindre ekstrastasj (men Star Trek-aliens ser alle ganske menneskelige ut uansett med mindre de er rene energivesen, så det er helt greit).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...