Gå til innhold

Anbefalte innlegg

FC2 har sin andel feil og mangler (alt for hurtig respawning av veiposter er en av de verste), men de allseende fiendene er fryktelig overdrevet.

Sniperne har akkurat samme killradius som du har, men lang trangere synsvinkel. Om en blir drept på samme sted gjentatte ganger, så er det kanskje på tide å ta en annen vei.

De eneste som var skikkelig irriterende var gærningene med bombekasterne. Da var det bare å løpe når man hørte lyden. Men siden det ikke er mer en en håndfull av dem i løpet av hele spillet, er det ikke vanskelig å unngå dem.

 

Men støtter ønsket om klaus i tett skog.

 

Hos de som spiller Far Cry 2 realistisk intreffer ikke problemet med de allseende fiendene. Også det med alt for hurtig respawn av guard posts syntes ikke jeg var et problem. Har du tiden til å spille Far Cry 2 er det gull verdt.

 

Uansett, back top topic. Håper de fører noe nytt fra Modern Warfare 2 og setter inn færre killstreak rewards. Et eksempel kan for eksempel være Napalm på 25 killstreak, en på 15, en på 10, 7, 5 og 3. Det holder for min del.

Og som Lakus sa, få til den klaustrofobiske jungelfølelsen med bunkere som skjuler seg over hver jordhaug. Gleder meg egentlig forferdelig mye til dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er litt for mye klaging på bruken av Juggernaut/Painkiller egentlig. Mange klager på at andre spillere bruker det, men de bruker det jo selv også. Alt er en del av spillet, man er bare nødt til å leve med det, selv om en grenade launcher, en G18 eller Painkiller kan irritere deg en gang iblant.

 

At killstreaks trenger forandring er det ingen tvil. Men så lenge de ikke kommer igjen med den gluppe ideen å ha en liten pakke som gir de største killstreakene, blir jeg egentlig fornøyd :p

Endret av Abaddon
Lenke til kommentar

poenget med å klage er jo at det skal bli et bedre spill. "if nobody bitches, nothing happens." tenk hvor mye mer moro cod4 hadde vært om du ikke hadde stopping power/juggernaut (/uav jammer om de tar bort killstreaks). du kunne velge mellom double tap, slight of hand, sonic boom osv. uten at andre spillere fikk en fordel med damage/health.

 

i cod7 bør de gjøre slik:

- finn på noe eget til multiplayer, ikke kopiere IW.

- få noen andre til å lage musikken.

- gi singleplayer mer fokus på gameplay og epic moments enn brutalitet.

- noe slikt som nazi zombies hadde vært bra denne gangen og, bare ikke noe specops-lignende.

- legge til gametypes lignende promod? hvor de fjerner all eventuell bs de putter inn.

Lenke til kommentar

poenget med å klage er jo at det skal bli et bedre spill. "if nobody bitches, nothing happens." tenk hvor mye mer moro cod4 hadde vært om du ikke hadde stopping power/juggernaut (/uav jammer om de tar bort killstreaks). du kunne velge mellom double tap, slight of hand, sonic boom osv. uten at andre spillere fikk en fordel med damage/health.

 

i cod7 bør de gjøre slik:

- finn på noe eget til multiplayer, ikke kopiere IW.

- få noen andre til å lage musikken.

- gi singleplayer mer fokus på gameplay og epic moments enn brutalitet.

- noe slikt som nazi zombies hadde vært bra denne gangen og, bare ikke noe specops-lignende.

- legge til gametypes lignende promod? hvor de fjerner all eventuell bs de putter inn.

 

Det er greit nok at folk klager på noen ting slik at det blir forandring på ting som har en negativ virkning (for eksempel Model 1887). Men man trenger jo ikke å klage hele tiden, fordi jeg ser folk som klager alt for mye på ting som egentlig bare går i deres egen negative retning.

 

Jeg har personlig aldri sett Stopping Power som en negativ ting, det gir ikke så mye mer damage som man skulle tro. At Juggernaut derimot ble brukt alt for mye i CoD4 er det ingen tvil om, er nok også derfor de flytta det fra en perk til en deathstreak.

 

En bedre utviklet multiplayer del er jeg forsåvidt enig i. Noen ganger er IWNet greit å leve med, men det er flere negative sider med det enn positive, som for eksempel dårlig balanserte grupper og enkel tilgang for hackere å utnytte spillet, enn det var på dedikerte serverne. At det trengs noe ny musikk til multiplayer, enig. Singleplayer hadde noe spennende musikk hvis man hørte etter, spesielt når russerne angrep USA og etter at General Sheperd ble en forræder. Det som blir litt annerledes er at på singleplayer hvis det blir Vietnam, må de fokusere mer på fakta, mens Modern Warfare serien baserer seg litt mer på en eventuell realitet, ikke noe som allerede har skjedd.

 

Jeg vil absolutt ikke ha tilbake Nazi zombiene, eller den samme stilen. Det ene er at det var ganske så skummelt når man spilte alene, men jeg føler ikke at det helt passer inn i Vietnam, samtidig som at å være fanga innenfor et område og bare slakte fiender som kommer uten annen grunn enn å overleve blir litt kjedelig, if you catch my drift. Jeg ble ganske fornøyd med spec-ops selv, garantert aller morsomts når du spiller det med venner på høyere vanskelighetsgrad.

 

Uansett, nå som IW ikke står bak hvordan CoD 7 kommer til å bli, så tviler jeg på at det kommer til å bli helt det samme. Men jeg tror at det kommer til å bli et bra spill, CoD serien har en greie med å være bra :p

Lenke til kommentar

 

Jeg vil absolutt ikke ha tilbake Nazi zombiene, eller den samme stilen. Det ene er at det var ganske så skummelt når man spilte alene, men jeg føler ikke at det helt passer inn i Vietnam, samtidig som at å være fanga innenfor et område og bare slakte fiender som kommer uten annen grunn enn å overleve blir litt kjedelig, if you catch my drift. Jeg ble ganske fornøyd med spec-ops selv, garantert aller morsomts når du spiller det med venner på høyere vanskelighetsgrad.

 

Ja, det kunne være skummelt å spille alene, men dette er da også en mode som er aller morsomst sammen med andre, akkurat som du sier at Spec Ops er best med venner. Med Spec Ops er det liksom "Jeg har tre stjerner", "Åh, det har jeg og", "Kult, vi er like gode". Nazi Zombies er en game mode som aldri avsluttes, en game mode der det er om å gjøre å holde ut lengst, og derfor blir det en helt annen konkurranse enn med Spec Ops, man kan hele tiden forbedre seg. Jeg kan ikke forestille meg hvor mange timer jeg og "hovedpartneren" min har brukt på Nazi Zombies, på å utforme og perfeksjonere den perfekte taktikken ned til minste detalj.. Ah, det var virkelig gøy.

 

Jeg ber på mine knær om at Nazi Zombies kommer tilbake, og at de ikke prøver seg på en eller annen dårlig erstatning. De har vel dessuten hintet til at dette (NZ tilbake) kan bli tilfellet, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

David Vonderhaar har (muligens) luftet litt smålig info ang perks/killstreaks. Dette er heller en tolkning av hans innlegg på forumet, og vi bør vel også ta synopsisen med en klype salt

 

Kilde

 

 

In terms of actual game details, here’s a synopsis of what we can deduce from Vahn’s posts:

 

  • While they’ve tried having custom killstreaks for each class, that seemed to complicate the ‘purity and speed’ of Create a Class.
  • Consequently, it’s fair to assume that customizable killstreaks are all but confirmed.
  • At this stage in development, killstreaks stack and carry over if you die, but do not contribute to further killstreaks (hence eliminating the ‘camping for killstreaks’ problem of Modern Warfare 2).
  • Treyarch are not fans of Commando, the extended melee range perk in Modern Warfare 2, and it is unlikely to return.
  • They’ve tried a ‘manned’ version of the Sentry Gun killstreak, but weren’t fans.
  • We may well see a return to pistols as the only available sidearm, or perhaps a choice between pistols and launchers. Vahn and many of the team are not fans of shotguns and machine pistols as secondary weapons – it gives a player ‘too much firepower’.
  • The knife may well become a secondary weapon – although Vahn didn’t want to say too much.
  • Finally, don’t expect the nuke to return as a killstreak. Vahn says they are not fans of a game-ending killstreak.

 

 

Ser ut til at det fatale killstreak systemet får seg en fortjent overhaling i hvertfall. Og Commando perken kommenterer eg ikkje en gang...rolleyes.gif

Endret av Mala
Lenke til kommentar

En tolkning av teaseren ;

 

 

 

 

Video: By twisting the dial at the top right of the TV, you can tune into an old 60s TV picture. This video shows these events: A radioactive nucleus emitting either alpha or beta radiation, which then splits other radioactive nuclei, and so on, until they all explode. This is what happens in the A or H-Bomb as ionization. The video then cuts to a baseball stadium, which suddenly seems to explode, with a small nuclear cloud coming out of the field. Suddenly, the video buts back to the baseball field, and zooms into a baseball, which morphs into a globe, which becomes increasingly misshapen.

 

The video again cuts to an Atom bomb, showing the workings of it inside, before showing a diagram of radioactive material Uranium 238 being converted to Uranium 235. Again, the video cuts to a map labeled 'Plan', with diagrams of battleships and infantry appearing round it. The final shot is of Kennedy announcing the 500-mile Naval Blockade of Cuba on live TV, on the 22th October, 1963.

 

From this, it's clear that Call Of Duty 7 will take place during the Cold War, with most of those shots looking like 50s and 60s American Propaganda, explaining the A/H-Bomb and Arms Race. The final shot of Kennedy is a dead givaway - either the Bay of Pigs, or Cuban Missile Crisis, will be included.

 

 

Audio: A man and woman continually spell out NOVA SIX intermittently. A little sound effect plays - we don't know if it is from something relevant, like a 60s computer. Sometimes, you can hear a man say something like 'Hell Is Horrible/Purple', very slowly. The man also says 'Man is starting to make a world of their own conception, and profit from their own mind all the material which they employ.' Sounds pretty Capitalist to us.

 

All you can tell from this is... well, nothing really. We don't know what NOVA 6 is, what the little electronic ditty is, or what the man says. However, the 'Man is starting to make a world...' bit sounds like 60s capitalist ideology.

 

 

 

 

 

Kilde

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper dedicated servere + mod tools kommer, hvis ikke er det /boykott tbf.

Sa folk om både MW2 og L4D2, men skjedd ikke for det.

 

Angående spillet, får vente å se... Hvis det blir Vietnam følerer jeg allerede en liten turn-off, da blir det jo nesten et "hyll USA"-spill eller så blir det et "fuck USA"-spill etter all faenskapen de gjorde i Vitenam. Og hvis folk ikke vet; USA vant ikke den krigen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det der så temmelig fett ut. Er det en liten sekvens med et Cobra eller Apache-helikopter jeg skimter på slutten der? Apache er kanskje litt for "ungt" for Vietnam, men det kan jo hende de har forskjellige sekvenser som utspilles i forskjellige tiår. Det er jo ingen umulighet.

Lenke til kommentar
USA Today har nå fått se «Call of Duty: Black Ops» i aksjon og avslører dermed i sine artikler flere nye detaljer rundt spillet.

 

De kan blant annet bekrefte at handlingen i spillet foregår i den kalde krigen hvor du spiller en spesialsoldat på hemmelige operasjoner. Det vil også være mulig å spille opp til fire spillere i samarbeidsmodusen.

 

De forteller videre at vi får «styre» rekognoseringsflyet SR-71 Blackbird for å hjelpe soldater på bakken. Avisen fikk selv se hvordan du skal hjelpe fire soldater forbi sovjetiske soldater i de snøkledde Uralfjellene, hvor handlingen etterpå skifter og du må styre soldaten inn i en sovjetisk bygning.

 

SR-71? SOLD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...