Gå til innhold

Her er vår første podcast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Podcasten var helt ypperlig den.

 

Jeg hører endel på spill podcaster så jeg har litt å sammenligne med. Det vil være mange meninger om hvordan en podcast skal høres ut, men mitt råd er: Bare vær dere sjøl (som dere var) og ha noe substansielt å snakke om (som dere hadde). Info, refleksjon og mer info, det er mantraet. Innside stoff er alltid innertier og uavhengig kritikk like så.

 

Humor og sånne ting som noen maser om må komme naturlig og det kan fort bli for mye tullball i podcasts også. Enkelte jeg hører på blir bare fnisemaratoner, ofte med altfor mange, unge deltakere, og det er bare slitsomt og kjedelig (Humor er nemlig ganske vanskelig, skomaker bli ved din lest). Jeg hører ikke på en gamer podcast for å høre komedie, jeg hører på det for å få informasjon og refleksjon om spill, helst konkrete ting.

 

Strålende initiativ, hold koken gutta!

Endret av Primo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøpte Fallout 3 GOTY til 360 etter å ha hørt podcasten :) Spilte gjennom fallout på PC uten å gjøre sidemission eller DLCs og skjønte nå at jeg har gått glipp av mye.

 

Jeg støtter ideen om en dedikert forumtråd som fungerer som postkasse til podcasten.

 

Dere må komme med ny podcast snart!

Endret av RomTorsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...