Gå til innhold

Anmeldelse: The Legend of Zelda: Spirit Tracks (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare 7/10 til Zelda??? Jeg merker at Gamer hele tiden setter ned karakterene på nintendospill i forhold til ___ (sett inn).. Makan!! Noen som blir med å skaper litt furore? hvis vi sutrer lenge nok her,kanskje ng4.com vil skrive om det, så kan vi få med enda flere i sutreringen vår!! Det blir stas! 7/10 til zelda er jo en skam :D

Lenke til kommentar

Bare 7/10 til Zelda??? Jeg merker at Gamer hele tiden setter ned karakterene på nintendospill i forhold til ___ (sett inn).. Makan!! Noen som blir med å skaper litt furore? hvis vi sutrer lenge nok her,kanskje ng4.com vil skrive om det, så kan vi få med enda flere i sutreringen vår!! Det blir stas! 7/10 til zelda er jo en skam :D

Nei. Må si det er det jeg liker med gamer.no. At de har baller til å ikke gå mainstream hele tiden. Vi snakker om en nettside som sto imot hypen (og all QQingen verdens 12åringer hadde å by på) og ikke ga Killzone 2 10/10.
Lenke til kommentar

Har ennda ikke startet spillet selv om jeg forhåndsbestillte det :blush:

God anmeldelse, men for meg er og vil alle Zelda spillene alltid være 10`ere :love:

 

Samme her. Er det en spillserie jeg virkelig elsker og som aldri skuffer så er det Zelda. Selvom det går ut på det samme i hvert spill så gjør ikke det noe da det er så gøy og bra laget. Gleder meg til å spille det. Håper det ligger i postkassen idag, har ikke fått sjekket enda.

Lenke til kommentar

Bare 7/10 til Zelda??? Jeg merker at Gamer hele tiden setter ned karakterene på nintendospill i forhold til ___ (sett inn).. Makan!! Noen som blir med å skaper litt furore? hvis vi sutrer lenge nok her,kanskje ng4.com vil skrive om det, så kan vi få med enda flere i sutreringen vår!! Det blir stas! 7/10 til zelda er jo en skam :D

Nei. Må si det er det jeg liker med gamer.no. At de har baller til å ikke gå mainstream hele tiden. Vi snakker om en nettside som sto imot hypen (og all QQingen verdens 12åringer hadde å by på) og ikke ga Killzone 2 10/10.

 

Du skjønte tydeligvis ikke at jeg var ironisk B)

Lenke til kommentar

Må si den blåsingen i mic'n irriterte meg litt også. Først fikk jeg ikke lyd i panfløyten i det hele tatt, og kom meg derfor ikke videre i spillet. Tok med DSen ned på skolen og spilte sangen med skikkelig trykkluft istedet; gikk som en drøm;)

 

Fjernet trolig støv og annet smuss også for nå fungerer det å blåse igjen.

 

Ikke fått spilt noe særlig mer da, ettersom jeg har en oppgave som må leveres på fredag.

Lenke til kommentar

 Dette ble min julegave til meg selv. Skal sitte i sofakroken og kose meg med dette når jeg kan. Også bestilt Mario til Wii som jeg regner blir det sosiale aspektet blant de unge hos oss (store som små).

 

Kan ivertfall si en ting, og det er at dette er det desidert vanskeligste Zelda-spillet jeg har spillt på år og dag. I like it :)

Om du liker vanskelige Zelda-spill, sjekk ut A link to the Past. Fremdeles det beste 2D Zelda. Tviler på at dette overgår det.
Lenke til kommentar

 Dette ble min julegave til meg selv. Skal sitte i sofakroken og kose meg med dette når jeg kan. Også bestilt Mario til Wii som jeg regner blir det sosiale aspektet blant de unge hos oss (store som små).

 

Kan ivertfall si en ting, og det er at dette er det desidert vanskeligste Zelda-spillet jeg har spillt på år og dag. I like it :)

Om du liker vanskelige Zelda-spill, sjekk ut A link to the Past. Fremdeles det beste 2D Zelda. Tviler på at dette overgår det.

 

Hehe, har spillt ALttP jevnlig siden det først kom ut på Super Nintendo. Tidenes beste Zelda spill for min del, overgår også OoT. Men synes ikke det er noe særlig vanskelig, kanskje fordi jeg har spillt det så mye. Men ST er vanskelig. Ble ute to ganger på en boss igår kveld. Første gang det skjer siden jeg spillte MM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...