Gå til innhold

Gamer.no: Lord of the Rings Online


Anbefalte innlegg

Selv om det finnes rent lite aktive tråder i dette forumet for Lord of the Rings Online så lurte jeg på om redaksjonen i Gamer.no har fått med seg utgivelsen av den nye miniekspansjonen til LotRO, Siege of Mirkwood, denne uken? Med tanke på at de fleste nyutgivelser får en eller annen form for oppmerksomhet på forsiden, uansett hvor trivielle de måtte være, så synes jeg det er merkelig at denne ikke en gang er blitt nevnt i forbifarten innimellom nyheter som den nye Sims ekspansjonen, Teddybjørner fra helvete og den nedlastbare demoen til legendariske Fairytale Fights...

 

Siste artikkel dere hadde om LotRO er faktisk fra 24. juni i år og omhandler utgivelsen av Bok 8. Etter dette kan jeg ikke finne et spor i artikkelarkivet deres en gang.

 

Hva er det som er grunnen til dette? Er det bare jeg som ikke leter godt nok? Er det ingen som bryr seg? Er det bare jeg som lurer på det her? huh.gif

 

Syntes bare jeg skulle spørre smile.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg :) Siege of Mirkwood bare fortsetter å bevise hvorfor LotR:Online er det beste MMO på markedet. Spillet har også en dedikert og lojal spillerbase, med rundt 500.000 påloggede spillere til enhver tid på de nordamerikanske serverne alene.

 

500.000 påloggede amerikanere eller ei; De euopeiske serverne (eller mer spesifikt Gilrain-serveren) har trolig et gjennomsnitt på 20 påloggede til enhver tid. :-(

 

Slik var det iallefall under gratis-uka. Da fikk jeg en smertelig klar påminnelse på hvorfor jeg la lotro på hylla i første omgang..

Lenke til kommentar

Da er det nok trolig mere liv på den serveren jeg spiller på: Evernight. Egentlig er det rart at de ikke har slått sammen et par av de europeiske serverene hvis det er så lite folk som spiller der. Uansett, den dagen Siege of Mirkwood ble utgitt var det i hvert fall stor pågang, faktisk så stor pågang at vi fikk beskjed på skjermen om det. Det er godt med liv på Evernight nå, så lenge det er rett tid på dagen.

Lenke til kommentar

Da er det nok trolig mere liv på den serveren jeg spiller på: Evernight. Egentlig er det rart at de ikke har slått sammen et par av de europeiske serverene hvis det er så lite folk som spiller der.

 

Godt mulig; jeg har sett forumposter fra folk som har forlatt Gilrain til fordel for de andre serverne, som forteller om langt større populasjon. Har lyst til å flytte selv, men synes at prisen på en hel månedsavgift er skremmende høy. Nesten enklere å lvle opp en ny character.

 

På den positive siden fikk jeg nettopp en mail om ny gratisuke i romjula. Perfekt anledning til å komme seg unna familiemaset i ferien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...