Gå til innhold

Her nede på havna ( LEK )

JoanTheMan

Anbefalte innlegg

Skrevet
N-4K0 skrev (10 minutter siden):

Cia er nede på havnen, også de kuriøse på den retning den lussende frøken Pott snurrer i ring, og nu må jeg også spørre, hvad for vei snurrer De i ring i Deres kuriøsitet? :p 

ned på havna Norsk fire konge 0 @N-4K0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
N-4K0 skrev (15 timer siden):

Lussepott er nede på havnen i full begeistring over den lekre julemat Cia serverer, selv må jeg nysgjerrig spørre,
hvad for vei snur De dem i ring, frøken Pott?

Løsning: Alltid mot venstre jeg snurrer først. :D 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi så både kong Harald og Dronning Sonja på tv i dag.:yes::yes:

Nede på havnen hører jeg om de to kongelige fra C&C, men ser ingen av dem. Er de ikke invitert hit som æresgjester da?                      

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Nede på havnen står @75192 og har historietime i musikkens verden og det er veldig interessant
å høre om nye ting jeg ikke visste. :) Er det mulig å få seg ei eller to pølser i potetmos her tro?
Med rekesalat, ketchup, sennep, stekt løk på? Jeg er nemlig sulten i havluften nede på havna. 

Skrevet

Den lussete Pott er nede på havnen og inntar ivrig en porsjon pølser og potetmos med rekesalat, ketchup, sennep og stekt løk og smiler så skinnende at solen blir rent misunnelig :D 

• Liker 1
Skrevet

Her nede på havnen lusker en lillaprikkete fyr ved navn N-4K0 rundt og beskriver gjestene som er på besøk og spiser og koser seg. Vi får håpe at det ikke kommer en reportasje i S&HØR, for det passer ikke for meg. 😕 

Skrevet

Nede på havnen spør C&C meg om jeg likte julelønsjen...men for et spørsmål?!? Deres gode mat treffer meg
midt i gastronomien min og det smaker himmelsk...and I luv It Verri Møtsj! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...