Gå til innhold

Aliens vs Predator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at multiplayeren viser seg å være meget interessant så lenge det er spill å bli med i, og alle modusene er spillbar!

 

Ja, men det er først og fremst for enspillerdelen jeg i tilfellet vil kjøpe AvP. Derfor er jeg spent på hvorvidt den er god eller ikke.

 

Har spilt som alle "klassene", predator og alien er best, marine suger.

 

Det er sinnsykt gøy å snike seg rundt som alien!!! Digger at man kan rive av hodet til marinene med predatoren!

I min beste match(hittil) fikk jeg 25 kills med predatoren:p

 

Men hvorfor hender det at jeg ikke kan være predatoren?

 

Jeg fikk ikke til noen ting som alien, marine prøve jeg ikke men som predator gikk det ikke så aller verst. Men jeg ble av og til stående stille og usynlig i et hjørne mens jeg trykket på "F" for å bytte syn, noe jeg syns var latterlig herlig på en nerdete "jeg er jaggu meg en predator"-måte.

 

Jeg har blitt fortalt at det er en grense på 2 predatorer, 2 aliens og 1 marine per kamp, men har ikke sjekket om dette faktisk stemmer.

Lenke til kommentar

Jeg lurte bare på om hvis man bruker aliens vil man mye lettere merke fiender, enn hvis man spiller predator eller marine.

 

Om denne luktesansen også gir fordel mot marinesoldater, og ikke bare predators.

Alien er nok den arten som lettest kan finne fiender, ja, ettersom de kan se omrisset av alle vesener innenfor en viss rekkevidde, selv om de er i samme rom eller bak en vegg. Dette er jo en spillmekanikk som skal gi Alien-ene evnen til å snike seg inn på fiender, men for de som lurer på hvorfor de også kan se Predatorer med usynlighet aktivert, så er den mytologiske forklaringen at de "ser" feromonene (luktpartiklene) de slipper ut. Det er altså ikke fordi Alien-ene har bedre øyesyn enn marinesoldatene eller Predator.

Endret av Rugged Werewolf
Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg har laga ei Alien vs Predator -gruppe på Steam.

Dere finner den her; Aliens vs Predator [NOR]

 

Der kan de som har lyst finne folk å spille sammens med!

 

Om noen kunne ha laga et pent bilde som passer til gruppa, hadde det vært råbra!

Bare kontakt meg på Steam, eller send meg en PM! :)

 

Håper mange joiner!

 

PS; kanskje legge inn linken til Steamgruppa i startposten? :)

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg har laga ei Alien vs Predator -gruppe på Steam.

Dere finner den her; Aliens vs Predator [NOR]

 

Der kan de som har lyst finne folk å spille sammens med!

 

Om noen kunne ha laga et pent bilde som passer til gruppa, hadde det vært råbra!

Bare kontakt meg på Steam, eller send meg en PM! :)

 

Håper mange joiner!

 

PS; kanskje legge inn linken til Steamgruppa i startposten? :)

 

http://steamcommunity.com/groups/avpnorway

 

:/

Lenke til kommentar

Noen som har hørt eller sett noe om multiplayeren?

 

Fikk ikke til demoen på PS3'en, greide aldri å finne en match, så er litt usikker på om multiplayeren er bra (på spillet, ikke demoen)?

 

Hva med MP delen?

 

Spilt gjennom MP delen ganske mye nå og virker ganske lovende mot release. Når er jo bare demo tilgjengelig for folket. Kommer iallefall til å kjøpe det. Infestation blir det som kommer til å tiltrekke meg mest. Hvor du har x-antall mariner mot en alien, og for hver marine du dreper som alien, blir den person til alien. Altså, bordet snur seg og det er 8 aliens mot 1 marine til slutt.

 

Det beste med MP er vel trophy - kill. Hvor du bruker finish - move til å drepe folk under et kill.

Lenke til kommentar

Anmeldelse spriker veldig. Alt fra skikkelig middelmådig à la Gamespot sin score til fem stykker på 90%.. Mange 7'ere og 8'ere.

 

Klipp og lim fra http://www.avpgalaxy.net/forum/index.php?PHPSESSID=48e23f1ba20b95e1db61652a748ddb6a&topic=27037.msg575037#msg575037

 

* Empire Magazine 4/5

* Game Informer 5.75/10

* Gamers.AT 81%

* Seraphic Gaming 8.6/10

* OXM UK 8/10

* IGN UK 8.5/10

* Techdigest.TV 4/5

* PC Zone 82%

* Bit-Tech 7/10

* Polymania 3+/5

* GameReactor 6/10

* Everyeye.it 7.5/10

* Gamez.nl 86/100

* Jeuxactu.com 7/10 (SP)

* Games.Tiscali 7/10

* Gram.pl 4/6

* GamingXP.com 84%

* Gamespot 5.5/10

* Fz.se 2/5

* Eurogamer.it 7/10

* PC Powerplay 7/10

* PS3bloggen.se 60/100

* OXM AUS 9/10

* Burn360.net 3/5

* Multiplayer.it 7.2/10

* Meristation 7.5/10

* Original Gamer 6.5/10

* PSM3 91%

* OXPM 90%

* OPM 90%

* GI (Aus) 8.7/10

* Electricpig 3/5

* Hardgame 9/10

* Gamervision 7.75/10

* Actiontrip 6.1/10

* Onet.pl 8/10

* Play.pr 7/10

* 3DJuegos 7.8/10

* TheGuardian.co.uk 4/5

* TeamXbox.com 6/10

* Gamespy 2.5/5

* IGN US 7/10

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Veldig blandet kritikk ja. Blir desto mer spennende å prøve selv. Synes ikke video omtalen til Gamespot ga inntrykk av at det var såå dårlig som 5.5 kunne antyde. De virket positive til mye, spesielt multiplayer som jeg kommer til å bruke mest tid på. Basert på demoen tror jeg uansett det er verdt de 160kr jeg gir for det.

Lenke til kommentar

Jeg laster ned spillet på Steam nå. Har hatt det forhåndsbestillt en stund. Jeg lurer på om jeg får spilt i kveld, eller om jeg må vente til i morgen som er den offisielle release- datoen. Uansett, jeg gleder meg som en unge til å prøve dette, spesielt singleplayer-delen. Er en stor fan av Alien og Predator filmene, samt de gamle Aliens vs Predator-spillene, som jeg aldri turte å fullføre :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...