Gå til innhold

Serious Sam HD: The First Encounter


Anbefalte innlegg

Jepps ! Steam har en nedlastbar utgave av dette spillet, vi nevner i fleng ;

 

Om spillet

 

The classic arcade FPS Serious Sam: The First Encounter is reborn in glorious high-definition for legions of long-time fans and a whole new generation of gamers around the world. Featuring dazzling visuals and revamped design, gamers take control of the legendary Sam ‘Serious’ Stone as he is sent back through time to ancient Egypt to battle the overwhelming forces of Notorious Mental and the Sirian army.

 

Serious Engine 3 - Beautifully rendered, high-resolution visuals and lushly redesigned environments to create the most astonishing Serious Sam game ever

Frantic Non-Stop Action - From the charging Sirian Werebull to the screaming Headless Kamikaze and the multi-story Ugh-Zan, all of the infamous minions of Mental have been spectacularly redesigned for Serious Sam HD

 

Great Arsenal - Wield demon-stopping revolvers, lead-spewing miniguns, and monstrous cannons for when you absolutely, positively, have to kill every enemy in sight

Over 14 Levels of Bedlam - Set against the expansive backdrop of ancient Egypt with every square inch upgraded and reworked to create one of the most visually stunning game experiences

 

Co-Op Mode - Embrace the mayhem with up to 16 players

Steam Cloud Support - With Steam Cloud your profile is stored on the Cloud servers. Data about your bindings, last played level, progress so far, and other data are stored online. When you log in from another machine, your settings and stats are always up to date. The per-machine settings, like resolution, performance settings, etc, and save games are stored locally. The profile is compressed to only a few kB, so the transfer is very fast.

 

Foreløpig slippdato er ikke satt , men man kan forhåndskjøpe spillet.

Gleder meg til dette , var rivende god action og underholdning da det kom.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kun få dager til release nå ! Tilgjengelig: 24 November 2009

Dette spillet låses opp om ca. 2 dager og 5 timer

 

Jeg synes det er helt greit de har HD i navnet, blir fantastisk flott å igjen knerte horder av monstre , nå med bedre hardware og på min 26 tommer ;)

 

Hikst ! Savner minigun,,,,snufse,,,.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Virker som "konsollifiseringen" har ødelagt hele spillet. Er nesten ingen fiender på skjermen lenger. Håper sannelig ikke PC-versjonen er ødelagt på samme måte. Da venter jeg heller på SS3.

 

Utvikleren må jo ta hensyn til "long-time fans" ? Horder av monstre som bare matet på for å drepe deg var jo selve kjernen i dette spillet.

 

På tide vi får ny konsollgenerasjon snart, hardwaren i dagens konsoller begynner å bli for svak.

 

Har du spilt dette spillet på konsoll ? La oss håpe du tar feil og at pc-utgaven inneholder fler monstre ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Har du spilt originalene? Om ikke hjelper det lite egentlig.

 

Ja har spilt originalen, jeg trodde dette var forstått.Men det må vel være en 8-9 år siden og siden jeg ikke har fotografisk hukommelse over så mange år så får du ha meg unnskyldt.

Kan ikke si at jeg har følelse at spillet er laget for konsoll,hvordan i all verden hadde man klart å håndtere hordene med konsollspak liksom,man må kite endel.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Kun få dager til release nå ! Tilgjengelig: 24 November 2009

Dette spillet låses opp om ca. 2 dager og 5 timer

 

Jeg synes det er helt greit de har HD i navnet, blir fantastisk flott å igjen knerte horder av monstre , nå med bedre hardware og på min 26 tommer ;)

 

Hikst ! Savner minigun,,,,snufse,,,.

 

Noen som vet når den kommer til Xbox Live Arcade?

Endret av kim_edward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...