Gå til innhold

Bad Company 2-betanøkler delt ut (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi deler ut et begrenset antall betanøkler til lesere våre.

Les hele saken

Oppdatering: Trådens emnefelt er oppdatert, ettersom nøklene nå er delt ut.

Endret av TST
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålene havner i en egen nyhet på Gamer.no som vanlig, regner jeg med. Litt snaut med 25 nøkler til hele deres brukerbase, men dessto deiligere å faktisk få en nøkkel!

Skrevet

Jeg spurte pent om flere nøkler, siden jeg også syns det var litt stusselig - men det var alt de hadde denne gangen.

Skrevet

Da blir det vel å sitte og oppdatere siden hele tiden fra klokken 19:55 :rolleyes:

Tipper jeg kommer til å drite meg ut. Hater tidspress. Og det blir vel under minuttet før alle betanøklene er vekk.

Skrevet

Så blir det en egen artikkel eller blir denne oppdatert?

Sakset fra artikkelen:

"Disse vil vi dele ut til de første som svarer korrekt på to spørsmål i denne artikkelen i kveld klokken 20"

Skrevet

Hadde vært så utrolig deilig å vært en av de heldige her... Jeg brenner ordentlig for BF-serien, og dette ser helt knall ut!

Skrevet

Sakset fra artikkelen:

"Disse vil vi dele ut til de første som svarer korrekt på to spørsmål i denne artikkelen i kveld klokken 20"

Ble litt usikker da jeg syns jeg leste at noen nevnte en egen artikkel.

Men svarer vi på forumet eller ved epost? Beklager om spørsmålet er dumt.. Burde jo være epost da folk ikke bør lese svarene før etter konkuransen :p

Skrevet

Sakset fra artikkelen:

Ble litt usikker da jeg syns jeg leste at noen nevnte en egen artikkel.

Men svarer vi på forumet eller ved epost? Beklager om spørsmålet er dumt.. Burde jo være epost da folk ikke bør lese svarene før etter konkuransen :p

alt gjøres på denne siden ;) du får opp valgalternativer også skriver du inn navn og epost etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...