Gå til innhold

Bad Company 2-betanøkler delt ut (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir på jobb fra 6 til 19 i morgen så håper at dere bare kjører en konkuranse som varer ut dagen også trekker dere heller tilfeldig fra de som melder seg inn. Selv om det med min flaks fortsatt betyr at jeg ikke vinner noen nøkkel, men man må da ha håp :p

 

Edit: omvendt arbeidstid :p

Endret av Phelix
Lenke til kommentar

Ut av rein nysgjerrighet, kor mangen treff fekk dykk på artikkelen i tida rett før konkurransen?

Vi har ikke tall på kveldens trafikk før om noen timer, og det er uansett vanskelig å skille ut hva som er "rett før smellet". Det som iallefall er sikkert er at det var MANGE inne på sidene. Siden vi tidligere ikke har vært i nærheten av tilsvarende situasjon ser det ut til at trafikken i kveld har vært ekstrem.

Lenke til kommentar

Er med på at man bare åpner for registrering gjennom hele morgendagen (eller en kortere tidsperiode), og trekker tilfeldig. Da kan folk registrere seg over en større tidsperiode, og vi slipper derfor at [sett inn stort tall] folk gjør det samtidig og dermed tar ned siden. Samtidig føler jeg at det er litt urettferdig med tilfeldig tidspunkt, da noen har bedre forutsetninger enn andre til å greie seg om dette gjelder, og vi slipper da dette.

Lenke til kommentar

Betaen er delt inn i to; for de som bor i USA og de som bor i Europa.

 

Laster du ned USA-betaen må du ha en amerikansk konto.

 

Laster du ned EU-betaen må du ha en europeisk konto.

 

Er vel best å spille via den europeiske betaen da du slipper å spille på amerikanske servere med høy ping.

Lenke til kommentar

Betaen er delt inn i to; for de som bor i USA og de som bor i Europa.

 

Laster du ned USA-betaen må du ha en amerikansk konto.

 

Laster du ned EU-betaen må du ha en europeisk konto.

 

Er vel best å spille via den europeiske betaen da du slipper å spille på amerikanske servere med høy ping.

Forhåpentligvis kan man spille på EU servere med us beta key når man følger denne,

Guide: til at spille betaen med jeres normale PSN bruger.

- Få koden fra Filefront som beskrevet i den første post.

- Når i har koden så venter i til torsdag d. 19 nov. 2009

- D. 19 november logger i på en US PSN konto. (den er nem at oprette, google jer bare til det)

- Når i er logget på US psn kontoen, så går i ind i store, og vælger redeem codes.

- Taster koden ind. og begynder at downloade.

- Log af US PSN kontoen.

- Log på din normale konto.

- venter til betaen er downloadet.

- Installerer på din normale konto.

 

tada.. så kan i spille den fra jeres normale konto.. i behøver ikke spille fra US kontoen..

Lenke til kommentar

Ja, det fungerer sikkert, men jeg ville aldri ha opprettet en amerikansk eller japansk konto for å spille en demo eller beta eller noe annet som ikke var tilgjengelig i mitt land. Er det forresten lovlig å lage en amerikansk konto ved å opprette falsk adresse og lyve om kontaktinfo o.l.?

 

Hvis noen ikke vil gi ut en demo i Europa, men bare USA, så for det være synd for dem og meg. Da får jeg ikke testa demoen, og de mister en potensiell kjøper til spillet. Gidder ikke å opprette en falsk konto. Det samme gjelder filmutvalget på Zune. Er det 1000 fler filmer på den amerikanske Zune så får det være slik. Kjipt for meg, men får heller mase om å legge til flere filmer til Norge.

Lenke til kommentar

Betaen er delt inn i to; for de som bor i USA og de som bor i Europa.

 

Laster du ned USA-betaen må du ha en amerikansk konto.

 

Laster du ned EU-betaen må du ha en europeisk konto.

 

Er vel best å spille via den europeiske betaen da du slipper å spille på amerikanske servere med høy ping.

Forhåpentligvis kan man spille på EU servere med us beta key når man følger denne,

Guide: til at spille betaen med jeres normale PSN bruger.

- Få koden fra Filefront som beskrevet i den første post.

- Når i har koden så venter i til torsdag d. 19 nov. 2009

- D. 19 november logger i på en US PSN konto. (den er nem at oprette, google jer bare til det)

- Når i er logget på US psn kontoen, så går i ind i store, og vælger redeem codes.

- Taster koden ind. og begynder at downloade.

- Log af US PSN kontoen.

- Log på din normale konto.

- venter til betaen er downloadet.

- Installerer på din normale konto.

 

tada.. så kan i spille den fra jeres normale konto.. i behøver ikke spille fra US kontoen..

 

Fungerer tilogmed om man laster det ned på US kontoen.. Fant ut det ved en tilfeldighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...