Gå til innhold

Steam


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte modern warfare to i går kveld før jeg la meg, og når jeg våknet i dag så var den på 60%. Tenkte jeg kunne spille litt dragon age imens siden jeg ville laste ned i maks hastighet og få spillet så fort som mulig, men så fort jeg klikket på dragon age ikonet (også via steam) så stoppet downloadingen. Når jeg avsluttet dragon age så begynte downloadingen på nytt så atm er jeg på 1% selv om jeg har en 7gb stor MW2 mappe i steam mappa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det jeg tenkte også, men den mappa som er på 7gb, blir ikke større, og jeg har lasta ned 10% på 2 timer.

 

EDIT: Til sammenligning så lastet jeg ned de første 60% på ca 12 timer, 5%/time

Sikkert scan av mappene? Dunno, restart steam, slett registry.blob fila, ordner alt seg, mirakelfil det der.

Lenke til kommentar

Jeg svarer ikke på det hovedsaklige problemet, men noterer meg at det ser ut som om du bruker lang tid på å laste ned. Her tar det som regel 1-5 timer, ( TF2, CS:S, Diverse, ) men jeg vet jo ikke hvor stor MW2 er, men du kan prøve å gå inn på Steam og

 

Innstillninger> Nedlastinger> og skifte region til Norge, da går det som regel litt raskere.

 

Vet ikke om jeg skrev helt riktig nå, men tror det var noe slikt, har ikke steam innstallert på dette tidspunkt

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...