Gå til innhold

Uncharted-filmen

Amored

Hvem burde spille Nathan i en Uncharted-film?  

19 stemmer

1. 1. Hvem burde spille Nathan i en Uncharted-film?

• Nolan North (Nathan Drake, Uncharted)
      4
    • Hugh Jackman (Wolverine, X-Men)
      0
    • Nathan Fillion (Buck, Halo: ODST)
      10
    • Ryan Reynolds (Wade Wilson/Deadpool, X-Men Origins: Wolverine)
      0
    • Mark Wahlberg (Max Payne, Max Payne)
      1
    • Gerard Butler (Kable, Gamer)
      0
    • Nich Lachey (Vært gift med Jessica Simpson)
      0
    • Robert Downey Jr. (Tony Stark/Iron Man, Iron Man)
      0
    • Christian Bale (Batman, The Dark Knight)
      2
    • Joe Flanigan (John Sheppard, Stargate SG-1)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ønsker aller mest er en god regissør. Med en dårlig regissør vil filmen trolig bli crap nesten uavhengig av hvem som har hovedrollene.

Helt enig her. Regi er prioritet 1.

En Uncharted film er en glimrende idè. Det som kanskje kan bli en fare er at dette skal ende opp som enda en uorginal klisjè av Indiana Jones, som for eksempel National Treasure ble. Sier ikke at det ikke ble to veldig underholdende filmer, for all del, vi har ikke fått nok av action kombinert med skattejakter, men om et så profilert spill som Uncharted skal puttes på lerretet burde det være noe unikt og eget, akkurat som spillet i seg selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

Som andre skriver, det er Nathan Fillion som burde spille Drake :) Det er han karakteren er basert på, men kjenner vi Hollywod så skal de vel caste noen litt mer profilerte, og ikke det gamere vil ha.

Skrevet

Nathan Fillion hadde vært perfekt, han har samme humoren i real life (virket sånt når jeg så et intervju) og ligner ganske mye.

Du har vel sett Firefly og Serenity? :)

Skrevet

Nei :blush:

Anbefales sterkt. Det er mye av Nathan Fillions karakter i den serien og filmen som de har lagt til grunn for Drake, samt det er samme mann som komponerer musikken for Uncharted og Firefly, man får mye av den samme stemningen.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvem som skulle spilt hovedrollen ved Nathan Drake, men jeg er iallefall sikker på at filmen har et godt utgangspunkt, manus. Kan absolutt bli en spennende film om de rette folkene får jobbet med den

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg stemte på Christian Bale, mest fordi jeg hadde satset all penga på han på den rollen. Siden er det en som kan rolletolking så er det han. Som ble bevist i American Psycho og The Machinist.

Endret av Bebeluv
Skrevet

Jeg stemte på Nathan Fillion, han har akkurat den holdningen Nathan Drake har så det hadde passet perfekt. Er sterkt imot at Christian Bale skulle fått denne rollen siden han er mere "hard-ass" også kan jeg ikke fordra mannen.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...