Gå til innhold

Forza Motorsport 3, bilde/video & kjøp/salg tråd


GarethWest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3?

 

Det lurer jeg på å

 

Det vet jeg ikke, men de fleste (inkl. meg) lager alt ifra scratch. Bruk fantasien! ;)

Alt starter med firkanter og sirkler i forskjellige former og farger vettu :lol: Vet ikke helt om jeg kan forklare på noen annen måte :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3?

 

Du kan f. eks. dra til Storefronten, "Buy Vinyl Groups" og søke på logoen du vil ha. Hvis du søker på DC, Kenwood, Rockstar, så får du opp en rekke logoer. Bla deg ned til den du ser finest eller mest realistisk ut og kjøp den. Logoene koster max 10,000 CR, så det er ikke så MYE penger det er snakk om. Kjøp de logoene du kunne tenke deg på bilen din (jeg skal love deg at du finner omtrent hvilken som helst logo fra de store firmaene i verden. Jeg nevner; sparco, recaro, rockstar, monster, dc, puma, dunlop, og sinnsykt mange fler.)

 

Når du har skaffet deg logoene du vil ha, bare setter du dem kreativt i størrelse og plassering rundt på bilen og finjusterer etterhvert som det blir flere loger på. Så kan du se for deg om det hadde vært kult med noen deler på bilen i f. eks. svart (hvis du har hvit bil) som. f. eks. bagasjeluka, bakfangeren, sidefangeren, osv.

 

Bare å bruke litt tid på det, så skal du se at det blir tøft etterhvert ;D

 

 

Btw, jeg digga Subaruen din, Patrick :D

Mest brukte bilen jeg har også, så den har fått en sånn halvveis Ken Block-look med noen sjølvlagde logoer :) Har laga en bra realistisk Rockstar-stjerne, men gadd ikke bruke tid på skrifta ;)

Lenke til kommentar

Btw, jeg digga Subaruen din, Patrick :D

Mest brukte bilen jeg har også, så den har fått en sånn halvveis Ken Block-look med noen sjølvlagde logoer :) Har laga en bra realistisk Rockstar-stjerne, men gadd ikke bruke tid på skrifta ;)

 

Takker B) Tror jeg skal jobbe litt mer med den senere da :rolleyes: Det krever en ganske stor tålmodighet å få biler til å se skikkelig bra ut, men det er absolutt verdt det spør du meg ;) Noen ganger sitter jeg på timesvis bare for å finne en bra design å jobbe med, så :lol:

Men, du må legge ut noen bilder av din da ;)

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Første bilen jeg hadde, likte ikke noen av de jeg kunne velge i, men ved å kjøre denne "Chevroleten" som vel egentlig er Kia eller Daewoo så fikk jeg avslag på deler til de ekte Chevroletene også! :D Denne ble solgt for 100 credits etter første cupen! :p

post-17-1099235337_thumb.jpg

 

'60 Corvette. Litt smale hjul, men cupen var PI-begrenset, så derfor oppgraderte jeg ikke disse, da bilen ville oversteget PI-en jeg trengte.

 

 

Meg i Trans-Am sammen med de to andre Fox-body bilene:

angrefristloven.txt

 

Til slutt en test av RAM'en:

post-171-1099236175_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...