Gå til innhold

Spillside, et fritidsprosjekt


- FuzioN

Anbefalte innlegg

- Fritidsprosjekt -

En spillside

 

Hei, alle sammen. Jeg tenkte vi brukere her på Innlegg.no kunne komme sammen om et fritidsprosjekt. Nemlig, en spillside. Jeg tenkte at det kunne være en flott mulighet for å få folk til å teste ''skrive-skillza'' sine, if you catch my drift. Jeg ønsker selfølgelig ikke at dette skal være en konkurrent til Gamer.no, så vær så snill, la denne tråden stå.

 

Så det vi trenger er:

x3 big bosses.

x8 skribenter (En big boss er også en skribent).

x1 domene (Kan godt bruke gratis-domener).

 

Notis: Det er ikke sånn at du må stå opp 05:00 og skrive artikkel, nei, det er ingen regler eller grense for hvor mange artikler du skriver. Som sagt, dette er et fritidsprosjekt. Du kan skrive når du kjeder deg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umm, ikke for å regne på paraden din, men er det ikke egentlig bedre å heller skrive her på forumet? Større publikum, større tilbakemeldingspotensiale og man slipper også og ha en hobby-side som fungerer ved siden av Gamer.no og dets forum.

 

Må si meg veldig enig med Lakus her. Ikke at en spill-side ikke kunne blitt morsomt nok, men det er bare ikke... skal vi si, 'marked' for det?

Forøvrig så har vi tråder som omhandler spill-omtalelser av forum brukere her på gamer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...