Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Så hva slags konklusjoner gjør dere dere etter å ha få spilt litt i betaen? Er spillet verdt det? Vi er ett par som vurderer å spille sammen, starte en gjeng og se hva som skjer men det er så mye motstridene informasjon som kommer ut fra forskjellige folk at det hele blir litt forvirrende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så... Hvor er det folk spiller? Eller syntes kanskje alle det var for kjedelig?

Har bare prøvd ut litt og er fortsatt supernoob Enforcer på Patriot? serveren. Skjønner at noen ikke likte bilkjøringen. Det var veldig annerledes i forhold til Forza ihvertfall... Men gleder meg til å groupe opp og skyte litt folk :) Bare vært utenfor social/torturial district i 10minutter enda.

Lenke til kommentar

Ja, det er moro å spille med kamerater, men spillet virker ikke helt polert enda, synes jeg...

 

Det er vel ingen MMO's ved launch egentlig, selv WoW hadde en lang vei å gå når det ble lansert :p

 

Kan noen fortelle litt om hvordan spillet er? Altså, rent gameplay messig. Antar det er pvp fokus, hvordan fungerer det? Hvordan er endgame?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe egentlig endgame, i form av at spillets dynamikk og fokus forandrer seg ved enden av en progresjonsrekke. Når du har makset alt av kontakter og factions, kan du i grunn ikke gjøre noe annet enn det du tidligere kunne. Tanken er at det å kjøre rundt og drepe hverandre skal være underholdning nok. Så gjenstår det jo å se om den tanken faller i smak hos noen andre enn en hard kjerne.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Så hvilken server og side er dere på da?

Er ihvertfall Criminal ved navn Novacrash på Obeya.

Designing mulighetene er vel så og si noe jeg har brukt mest tid på nå.

Laga denne bak på jakka her som start:

apbncdesignskull.jpg

Jukset bittelitt ved å se på noen tutorials men ble forsåvidt fornøyd for å være den første.

Endret av TerraZero
Lenke til kommentar

Likte idèen utrolig godt og ble med i betaen, men har ikke testet det alt førr mye, men de 2 betasessionenne jeg var med på ga meg nok. Om det ikke bygges mye ut blir dette et utrolig kjedelig spill. GIkk å gledet meg som bare f til å prøve det, men her falt det ikke i smak.

 

Få oppdrag (dra dit, skyt den personen), fullføre oppdrag, få et til.

 

Har så klart ikke testet hele spillet og alt av gjøremål, men dette virket veldig grunt og som sagt tidligere, et MMO er jo aldri på topp fra dag 1.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe egentlig endgame, i form av at spillets dynamikk og fokus forandrer seg ved enden av en progresjonsrekke. Når du har makset alt av kontakter og factions, kan du i grunn ikke gjøre noe annet enn det du tidligere kunne. Tanken er at det å kjøre rundt og drepe hverandre skal være underholdning nok. Så gjenstår det jo å se om den tanken faller i smak hos noen andre enn en hard kjerne.

 

Nå trenger ikke endgame å være PvE, det kan være kriging i gatene. Men da må det gjerne være noe dynamikk i "slagmarken", ta kontroll over nabolag osv osv.

 

Får ta en titt på dette om en stund, MMO launcher har jeg i stor grad gitt opp på :p

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte spillet, det samme gjorde en kamerat. Vi spiller nå pre-launch, og det er ufattelig moro å spille sammen. Spilling med ukjente er så som så. Hva jeg kommer til å synes om spillet i fremtiden vet jeg ikke, men nå har jeg bare lyst på den neste pistolen, den neste bilen osv. RTW har snakket om å gi ut content, men hvis man ikke liker grunnpakka så blir det vel litt feil. Man kan ikke unngå å ta mange like oppdrag. For meg gjør det ingenting da det er moro å kjøre rundt med kamerater.

Lenke til kommentar

Men da må det gjerne være noe dynamikk i "slagmarken", ta kontroll over nabolag osv osv.

 

Det er litt av problemet - til tross for at alt ligger til rette for en noe mer dynamisk opplevelse enn f.eks. Counter-Strike, så er selve San Paro gudsjammerlig statisk, uansett hvem som dreper eller arresterer flest motspillere. På den annen side, det er kanskje litt feil å snakke om end-game når man ikke egentlig har en en levellingprosess å forholde seg til, utenom de veldig grindepregete "Role"-levlene, som avanseres etter hvert som du gjør forskjellige ting (dreper motstandere, arresterer motstandere, vinner oppdrag, stjeler biler, osv.). Progresjonen kommer i form av det som egentlig minner mest om en lang rep grind med faksjoner og personer innenfor faksjonene, og det er herfra man låser opp våpen og kjøretøy, og noen upgrades. Andre upgrades, og mesteparten av alt under equipment-kategorien kommer fra Roles. Ranks er bare en indikasjon på hvor lenge/mye du har spilt, og Threat Level avgjøres av Win/Loss og K/D Ratioer (med vekt på motstandernes Threat Level), men har ingen egentlig effekt annet enn å fungere som et grunnleggende matchmaking-flagg.

 

Du spiller nøyaktig det samme spillet fra første stund som du gjør når du har makset ut alt som makses kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...