Gå til innhold

CryEngine 3 - Beauty Speed Interaction Trailer


Anbefalte innlegg

 Da må det ha vært noe kraftig galt med din PC. Warhead er 10 ganger mer optimalisert enn Crysis. Og du må være ganske gal om du slenger ut så mye penger bare for et par spill. Du gav nettopp slipp på det mest allsidige og unike spillbiblioteket du kan få.

 

CryEngine 3 er mer skalerbar selvsagt siden den er designet for å kunne utvikles på 3 plattformer samtidig. Fortjenesten på det er bedre minneoptimaliseringer, selv om det ikke direkte var det verste med motoren i utgangspunktet. Problemet var optimaliseringer. Som de da senere løste med Warhead i stor grad.

 

 

Nope var faktisk ikke noe gale med pcen, hvordan kunne den være det når første dagen jeg fikk pcen så fyrte jeg opp Crysis og Crysis Warhead med alle patcher lagt inn og skjermkortdrivere osv før jeg spilte skikkelig, så nei synes jeg ikke jeg ga opp allsidige og mest unike spillbibloteket der ute.. Ja jeg er gal, sånn kunne jeg gjort med Uncharted 2 å kjøpt meg en PS3 med fullt oppsett med FULLHDTV og anlegg til 9000kr bare for det spillet lett :)

 

Men skal se om jeg får en bedre pc denne gang når jeg skal nok sannsynligvis kjøpe en neste år, skal nok ut med ca 11000kr for den. Den burde være bedre en skrapet til 10000kr jeg hadde..

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...