Gå til innhold

Spotify lar deg spille musikken din offline


Lakus

Anbefalte innlegg

logo.png

 

Den første oktober kom det en oppdatering til Spotify som lot Premium-abonnenter synkronisere opp til 3,333 sanger på samme måte som Spotify-klienten på iPhone og Androidbaserte telefoner kan. Det betyr at du i praksis kan ha tretusentrehundreogtrettitre av sangene du vanligvis hører på i Spotify lagret lokalt på maskinen slik at du kan høre på dem også når du ikke har nettilgang.

 

 

Fra Spotify

No, we’re not turning off the music - we’re extending the popular ‘offline mode’ that is available on Spotify Mobile and bringing it to your computer!

 

Starting today, Spotify Premium subscribers will be able to select their playlists and set them to be ‘Available offline’. Those playlists will then be synced to your computer so you can continue to listen to your favorite tunes if you have a slow connection or even if you have no connection at all. Each computer will be able to store up to 3,333 tracks at a time.

 

To use ‘offline mode’ you’ll need to be running the latest version of Spotify and you may have to log out and back in for the feature to kick in.

 

So don’t let the lack an internet connection stop you from listening to Spotify - upgrade to Spotify Premium today and sync your music.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super funksjon. Aktiverte dette på jobben, siden jeg ble veldig frustrert sist gang nettet var nede.

Tenker jeg skal aktivere det på laptopen i tillegg, så har jeg musikken min tilgjengelig overalt.

 

Bra at Spotify får inn nye funksjoner for premium-brukere. Det burde gi dem mer inntekter i form av flere brukere, som fører til mer inntekter til artister/plateselskap, som igjen forhåpentligvis fører til et bredere og bedre utvalg.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Premium samme dagen som Spotify-applikasjonen ble sluppet ut på AppStore og har ikke angret et sekund. Det å kunne enkelt synkronisere 3,333 opp mot mobilen og i tillegg ha hele biblioteket kun ett søk unna er noe jeg ikke tror jeg vil klare meg uten lenger. Om jeg hører en sang på radioen eller lignende fyrer jeg bare opp Spotify og legger den til i en spilleliste så har jeg den der.

 

Nå som det er mulig å lagre musikk lokalt (selv om det ikke er enorme mengder) på både den stasjonære, laptoppen og på mobilen er jeg mer og mer fornøyd med å ha spandert en Premiumpakke på meg selv. Jeg er som oftest å finne på steder hvor jeg har nettilgang, men det finnes alltid de stundene hvor man ikke har det og skulle ønske en hadde det.

 

Etter jeg begynte å bruke Spotify har jeg totalt oversett den samlingen av musikk jeg hadde på harddisken fra før. 60GB rett i glemmeboka. Utenom noen få sanger og artister har nemlig Spotify mer enn nok av det jeg trenger, så jeg orker ikke styre med å laste ned musikk osv.

 

(Semi-propaganda ftw)

Lenke til kommentar

Jailbreak + PayPal konto fikser biffen

 

Overfør 100kr fra kontoen din og over til PayPal kontoen, og bruk den til å betale de 100 kronene det koster for Spotify i måneden. Jailbreak fikser etter det jeg har skjønt også den teite aldersgrensen, så da er du i gang. Men dette er jo selvfølgelig kun om du absolutt og positivt ha Spotify :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...