FpsStu Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Noen har sikkert hørt om det, men om mann skrur på "Cheats" mens mann leter etter intel, så blir det umulig å noen gang få disse achivementsene. Folk har prøvd å slette lagret minne fra harddisken, uten lykke. Spørsmålet er om det fungerer å bytte Harddisk? Har tilgang på en annen HDD, og hvis jeg spiller med min profil på den Harddisken, eller en annen xbox for den saks skyld, kan jeg da få disse achivementsene? Kan da umulig følge live profilen?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jeg er veldig sikker på at det følger XBL profilen, sånne ting pleier å gjøre det - spesielt på xbox.
Erik Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Ja, MS liker å "brande" cheatere, noe som jeg forøverig synes er greit. Jukse er jukse^^ Så du er nok boned :-/
Gal_ape Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 (endret) Look sharp er vel ikke verdens vanskeligste achievement å oppnå. Youtube er din venn *Edit* Ser at jeg ikke helt skjønte innlegget P: Endret 29. september 2009 av Gal_ape
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå