Gå til innhold

PSPgo Rewards


Pesico

Anbefalte innlegg

For de som har en PSP 1000, 2000 eller 3000 og minst et UMD spill, og skal skaffe seg PSP Go kan benytte seg av PSPgo Rewards. Tilbudet går ut på at man kan velge 3 spill av et utvalg av 17 titler helt gratis. Dette varer fra 1. oktober til 31. mars.

 

Slik gjør man det (oversatt av meg):

1. Pakk opp din skinnende nye PSPgo og slå den på

2. Koble til PlayStation®Network og aktiver din nye eller eksisterende PlayStation Network konto for PSPgo Rewards

3. Start opp din nåværende PSP (1000, 2000 eller 3000) og koble til PlayStation Network.

4. Logg inn med den samme PlayStation Network kontoen du brukte i steg 2, og gå inn på PlayStation®Store

5. Sett inn en av UMDene dine inn i din nåværende PSP (1000,2000 eller 3000) og registrer deg for PSPgo Rewards når du blir bedt om det

6. Last ned et PSPgo tema

7. Vent på e-post med koder til dine tre nye spill

8. Velg last ned og kos deg

 

Dette er spillene man kan velge tre av (tar forbehold om at det kan være ulikt utvalg i forskjellige land):

Killzone Liberation

Medievil

Wipeout Pure

Buzz Brain Bender

Buzz Master Quiz

SOCOM U.S. Navy SEALs: Fireteam Bravo

Ratchet & Clank: Size Matters

Everybody's Golf

Resistance: Retribution

Syphon Filter Dark Mirror

Lemmings

LocoRoco

Patapon

Syphon Filter: Logan's Shadow

Echochrome

Pursuit Force: Extreme Justice

Daxter

 

Man kan alså velge 3 av disse spillene. I tillegg kan man få Gran Turismo til PSP vis man kjøper PSP Go innen de 10 første dagene.

 

Offisiell Info om PSPgo Rewards: http://community.eu.playstation.com/playst...thread.id=43296

 

Så til mitt spørsmål. Noen her som skal oppgradere til PSP Go og i såfall hvilke spill skal du velge? Jeg skal hvertfall ha meg Resistance: Retribution og mest sannsynlig Everybody's Golf. Men har ikke peiling på hva det 3. skal bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp selger Sony Playstation Portable + Gran Turismo til 1695,-

 

Billigere og en bedre maskin en PSP-GO på alle måter :)

 

 

forklar den lit bedre?

 

ok :(

 

Er for å lokke de som har UMD spill fra før som ikke kan brukes på Go. Du kan i det minste benytte deg av GT PSP tilbudet vis du kjøper PSP Go innen 10 dager eller hva det er.

 

 

psp go er så vanvittig dyr synes jeg.... 2500kr er alt for mye for meg :S

Lenke til kommentar
Elkjøp selger Sony Playstation Portable + Gran Turismo til 1695,-

 

Billigere og en bedre maskin en PSP-GO på alle måter :)

 

 

forklar den lit bedre?

 

 

Med det så mener jeg at PSP 3000 er en mye "bedre" maskin i mine øyne, du betaler nesten like mye som en PS3 Slim for en PSP-Go som i seg selv burde få folk flest med noe snev av økonomisk rettnings sans til å ta 2 skritt tilbake. Mindre skjerm og ikke støtte for UMD burde ha senket prisen betraktelig på PSP-Go, om ikke holde den på omtrent samme pris nivå pga stor lagrings kapasitet på PSP-Go.

 

En vet heller ikke hvor mye Sony kommer til å ta for spill på PS Store...idag får en jo kjøpt UMD spill til omtrent ingenting om en vet hvor en skal se...jeg tviler MEGET på at Sony kommer til å bry seg om slik og prise seg helt ut i forhold til hva endel online butikker selger UMD for idag.

Lenke til kommentar
Elkjøp selger Sony Playstation Portable + Gran Turismo til 1695,-

 

Billigere og en bedre maskin en PSP-GO på alle måter :)

 

 

forklar den lit bedre?

 

 

Med det så mener jeg at PSP 3000 er en mye "bedre" maskin i mine øyne, du betaler nesten like mye som en PS3 Slim for en PSP-Go som i seg selv burde få folk flest med noe snev av økonomisk rettnings sans til å ta 2 skritt tilbake. Mindre skjerm og ikke støtte for UMD burde ha senket prisen betraktelig på PSP-Go, om ikke holde den på omtrent samme pris nivå pga stor lagrings kapasitet på PSP-Go.

 

En vet heller ikke hvor mye Sony kommer til å ta for spill på PS Store...idag får en jo kjøpt UMD spill til omtrent ingenting om en vet hvor en skal se...jeg tviler MEGET på at Sony kommer til å bry seg om slik og prise seg helt ut i forhold til hva endel online butikker selger UMD for idag.

 

 

kjønte det nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...