Gå til innhold

gratis achievement til BiA:HH


Gamez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, mener å ha lest på www.x360a.org at man bare kan stille tida på Xboxen for å få den, men mulig jeg tar feil.

 

Man kan kun stille tidssone, ikke dato. Dermed kan man gjøre det på de som krever at du spiller online hver uke i tre mnd, og hver dag i en uke eller hva (faen) det er, men ikke den 17. Mulig du kan gjøre det den 16. eller 18. september..

 

Grunnen til at det er denne datoen er fordi et eller annet man gjør i spillet er basert på en virkelig hendelse fra den datoen. Husker ikke hva det var, I guess it's history now anyway B)

Lenke til kommentar
Noe spesiell grunn til akkurat den datoen eller?

Har ikke spillet selv, men begynte å lure litt på hvorfor akkurat den datoen :p

 

17 september 1944 var dagen operation "Market garden" ble utført..den største luftbårne aksjonen i historien..flere tusen luftbårne soldater droppet inn i okkuperte nederland,men operasjonen ble den største allierte fiaskoen under 2 verdenskrig

 

Anbefaler å se "Band of brothers",serien handler om 101 airborne division,506 parachute infantry regiment..Tom hanks og Steven spielberg har regissert og produsert serien som handler om aktuelle hendelser fra andre verdenskrig og viser historien til soldater som faktisk lever den dag i dag..

Endret av Hells Prodigy27
Lenke til kommentar

Ja ja.. noen får vel 50GS, andre 100 eller 150GS. BiA:HH kom ut i 3 versjoner med separate achievements. En generell og 2 sensurerte varianter for Tyskland og Korea. Siden Tyskland også har PAL kan deres versjon også spilles i Norge. Jeg har kjøpt både europeisk og den tyske versjonen, så her blir det 100GS! Eneste forskjellen mellom den "vanlige" versjonen og den tyske er at "action moments" eller "camera moments" er fjernet. Den tyske versjonen viser absolutt ingen blod eller involler i spillet eller cut scenes. Achievements for Action moments er i stedet erstattet med "skyt hatten av fienden"... mhm.. ikke headshots, men hatshots(!)

 

EDIT: Alt i alt er dette et veldig bra, om dog kort, spill basert på WW2, og absolutt verdt å spille gjennom 2 ganger... spesielt for 2000GS! lol

Endret av rover
Lenke til kommentar
Kan vel uansett taes om et år hvis folk ikke får muligheten nå.

 

Eller stille om datoen på konsollen

 

Nope, kan ikke det. Det er ikke bare å ha spilt på datoen, det er å være live og ha spilt :p Vel, "spilt" title screen og done!

 

Tyske versionen ja...*kremt* sært folk det der. Greit å ikke ville ha så alt for voldelige spill, og action moments var jo closeup bilder av folk som ble skutt i hodet så det er vel ikke SÅ ille å fjerne. Men blod når man blir skutt ville jeg se på som mer naturlig vold å ha med i ett spill. Ikke at BiA er særlig blodig kontra andre skytespill.

Lenke til kommentar
Hvor får du kjøpt tyske-utgaven?

 

amazon.de

 

Tyske versionen ja...*kremt* sært folk det der. Greit å ikke ville ha så alt for voldelige spill, og action moments var jo closeup bilder av folk som ble skutt i hodet så det er vel ikke SÅ ille å fjerne. Men blod når man blir skutt ville jeg se på som mer naturlig vold å ha med i ett spill. Ikke at BiA er særlig blodig kontra andre skytespill.

 

Vel, jeg har sett mer brutal XXX i butikkhyllene i tyskland. S&M, bondage, golden showers og squat overgår vel det meste man finner i videospill...

Endret av rover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...