Gå til innhold

eit bra fritt spel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mount and blade er et fritt sandbox spill, men med en litt mer strategisk vri og så er det i middelaldertid da :). Du trenger absolutt ikke noen bra pc for å kjøre det o g det har gitt veldig mange her på forumet gode opplevelser. Det har også mottatt topp kritikk og snart kommer det en expansion

 

Gamer's mount&blade tråd

 

Måtte bare nevne det :p

 

Ellers finnes det jo flere slike spill men veldig mange krever en grei pc for å kjøre.

Lenke til kommentar
Mount and blade er et fritt sandbox spill, men med en litt mer strategisk vri og så er det i middelaldertid da :). Du trenger absolutt ikke noen bra pc for å kjøre det o g det har gitt veldig mange her på forumet gode opplevelser. Det har også mottatt topp kritikk og snart kommer det en expansion

 

Gamer's mount&blade tråd

 

Måtte bare nevne det :p

 

Ellers finnes det jo flere slike spill men veldig mange krever en grei pc for å kjøre.

Prøvde demoen og det lagga som pokker!

Lenke til kommentar
Mount and blade er et fritt sandbox spill, men med en litt mer strategisk vri og så er det i middelaldertid da :). Du trenger absolutt ikke noen bra pc for å kjøre det o g det har gitt veldig mange her på forumet gode opplevelser. Det har også mottatt topp kritikk og snart kommer det en expansion

 

Gamer's mount&blade tråd

 

Måtte bare nevne det :p

 

Ellers finnes det jo flere slike spill men veldig mange krever en grei pc for å kjøre.

Prøvde demoen og det lagga som pokker!

 

Jeg syntes veldig synd på deg da jeg leste det der! Har du prøvd å sette ned oppløsningen? fikk rundt 600% performance da jeg gjorde det. (Kan bli vanskelig å lese bokstavene.)

Lenke til kommentar
Hvordan er pcen din egentlig? Hjelper kanskje om du forteller litt om RAM, Prosessor etc.

 

det kan vere ein ide ja :D

 

RAM: 1GB

Skjermkort: nVidia GeForce FX 5500 256 MB

Prossesor: AMD Althon XP-prossesor 3000(2Ghz 1 kjerne)

 

 

Mount and blade er et fritt sandbox spill, men med en litt mer strategisk vri og så er det i middelaldertid da :). Du trenger absolutt ikke noen bra pc for å kjøre det o g det har gitt veldig mange her på forumet gode opplevelser. Det har også mottatt topp kritikk og snart kommer det en expansion

 

Gamer's mount&blade tråd

 

Måtte bare nevne det :p

 

Ellers finnes det jo flere slike spill men veldig mange krever en grei pc for å kjøre.

Prøvde demoen og det lagga som pokker!

 

Jeg syntes veldig synd på deg da jeg leste det der! Har du prøvd å sette ned oppløsningen? fikk rundt 600% performance da jeg gjorde det. (Kan bli vanskelig å lese bokstavene.)

 

eg kan prøve å laste ned demoen igjen og sjå :D

Lenke til kommentar
Lasta ned demoen og det funka heilt fint :D tusen takk folkens :D

 

Sinnsykt bra :D Spillet er ganske billig også, og utseendemessig er det jo ikke så altfor verst i forhold til hvor lett det går.

Fant system requitrements til m&b forresten: 766 MHz processor, 512 MB RAM, 700 MB hard drive space, 64 MB graphics card. Da burde du kunne kjøre uten lag og med greie grafikkinstillinger :)

Lenke til kommentar

Hver nye spiller føles som en personlig seier, am I right? *Humrer* En ting er hvertfall sikkert. Mount&Blade fortjener all den berømmelse den kan få. For å være et spill som begynte som et hobbyprosjekt har det blitt et ganske dugelig spill med mye bra innhold. Mod-miljøet øker selvsagt verdien på spillet betraktelig. Enkelte mods legger til og med til nye spillelementer. Så om man går inn for det kan man få ganske mye spilletid ut av spillet. :)

Lenke til kommentar
Alt er bedre? Haha, joa. Historien, karaktergalleriet, skytingen, kjøringen, interaksjonen med NPCer og variasjonen i oppdragene er jo helt fantastisk i Guerilla... spesielt hvis man sammenligner det med GTA 4.

 

ja, jeg mener det er mye bedre, GTA IV hadde vert 1000x bedre hvis du kunne for eksempel brøyte ned ett hus med en trailer B)

 

hørest interesangt ut... Men eg vill ha det på pc og pc'n er nokk for dårleg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...