Gå til innhold

BF2 oppdatering!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle nevne at det har kommet en stor BF2 oppdatering.

Litt seint ute. Sjekk gjerne Populære spill - Battlefield før du lager nye tråder om Battlefield 2. :)

I knows, men vet at det er en haug av folk som driter i BF2 for tiden og har det liggende i en støvete haug->derfor la jeg den der.

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle nevne at det har kommet en stor BF2 oppdatering.

Litt seint ute. Sjekk gjerne Populære spill - Battlefield før du lager nye tråder om Battlefield 2. :)

I knows, men vet at det er en haug av folk som driter i BF2 for tiden og har det liggende i en støvete haug->derfor la jeg den der.

Du fikk meg til å kjøpe det i går, faktisk. Har hatt det tidligere, men klarte ikke å finne igjen hverken plata eller cd-keyen, så da dro jeg å kjøpte en ny kopi, siden spillet egentlig er fantastisk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hva enn du gjør bare ikke kjøp det via EADM!....større søppel skal du jaggu lete lenge etter. Fikk plutselig ikke lov til å spille det lenger for ca en måned siden [straight out of the blue, ingen formatering, ingen nye driver eller noe sånt] og påstod at mine 3 lisenser er var brukt opp. Etter en uke med support tickets og ctrl-paste reply fra ea, ga jeg opp....[fungerer selvfølgelig ikke idag, selv om lisensen skal fornye seg etter "bare" 14 dager"...]

 

Spiller ikke BF2 lengre, og kommer ikke til å støtte ea med vidre spillinnkjøp...litt kjipt for jeg likte bf serien..

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...