Gå til innhold

Tidenes beste og Legendariske rpg-pakke til salgs på Steam ! Fallout serien !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fallout Collection er nå til salgs på steam for 20 euro ! Har vært der siden 19.august.

Siden Fallout 1 og 2 er blant de beste spillene gjennom historien, så fortjener denne spillepakken litt oppmerksomhet !

LØP OG KJØP !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan kan man løpe og kjøpe noe man kjøper over nett? :p

Fra fisk til revolver, inneholder dette også Fallout 3? hvis ikke er jo dette lett å få tak i til samme pris i butikkhyller her til lands

edit: tenkte feil på kursen til euro, bra pris!

Endret av Leaf
Skrevet
Hvordan kan man løpe og kjøpe noe man kjøper over nett? :p

Fra fisk til revolver, inneholder dette også Fallout 3? hvis ikke er jo dette lett å få tak i til samme pris i butikkhyller her til lands

edit: tenkte feil på kursen til euro, bra pris!

Fallout3 i denne sammenhengen blir nesten en fornærmelse ! (les fornærmelse sier mer om Fallout 1 og 2 enn om Fallout 3 )

Fallout3 er IKKE med i denne pakkken !

War never changes,,,,,

Skrevet
Steam-pakka inneholder også Fallout Tactics. Usikker på om denne også følger med de andre pakkene.

Både Collection og Trilogy inneholder FT:BoS så vidt jeg vet.

Skrevet (endret)

Noen som har hatt snåle farger på deler av grafikken eller ? Googlet litt og fant ut at alt+tab gjorde susen.

Endret av Bulletus
Skrevet

I tillegg kan man legge til at folka på GoG er VIRKELIG behjelpelige hvis noe skulle skje!

Tidenes spillsjappe det der, spesielt MTP at de har spill fra den tidlige "gamingkarrieren" min. Dvs, klassikere for meg er spill fra 94 - (Det hele startet med Duke/Descent [begge spill man finner på gog] for min del)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...