Kenichi-san Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Lurer på om jeg faktisk har tid til ett MMO spill :rolleyes: jaja, skal vel prøve det! Liker å teste (les:utforske) spill, så jeg kommer nok til å prøve alle klassene, hvis jeg finner tid Høres veldig spennende ut isåfall! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Fant 4 gameplay filmer, sett in link her! http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7088 Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Etter å ha sett på de gameplay videoene var det bestemt. Dette er et spill jeg SKAL ha! Grafikken ser jo fantastisk ut i forhold til mange andre MMO spill, og jeg elsker å se hvor gjennomført alt er. Ikke at noe mindre kan forventes ifra selveste Bioware da :rolleyes: Blir det første MMO'et jeg spiller siden gode gamle SWG faktisk. :o Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Fryktet også litt av det som står i artikkelen der.. At de fleste vil gå Sith eller Jedi. Personlig skal jeg gå Bounty Hunter, syntes det virket interessant det å fly rundt med jetpack og ha alle mulige tools og våpen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Etter å ha sett de fire youtube-filmene er jeg våt i buksene. Satan det ser rått ut! Lenke til kommentar
SkyMarshall_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 HER har vi grunnen til at min elskede kjære samboer Linda forlater meg i fremtiden. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg vil at dette spillet skal fungere - og hekte meg. IT NEEDS TO HAPPEN! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Gleder meg som en unge til det spillet her! Og selv om det kommer til å være mange som vil være Jedi og Sith så håper jeg det blir litt mer Role play og at folk gidder å velge noe annet. Personlig så finner jeg meg selv i å favorisere Trooper foreløpig. Gleder meg som en unge til det spillet her! Og selv om det kommer til å være mange som vil være Jedi og Sith så håper jeg det blir litt mer Role play og at folk gidder å velge noe annet. Personlig så finner jeg meg selv i å favorisere Trooper foreløpig. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 HER har vi grunnen til at min elskede kjære samboer Linda forlater meg i fremtiden. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg vil at dette spillet skal fungere - og hekte meg. IT NEEDS TO HAPPEN! Haha, såpass. Kontroll gutt, kontroll Får vel håpe at det ikke blir altfor hektende da. Selvom det INDEED ser rått ut Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Fare for å bli maaad avhengig igjen ja:p Og jeg skal rolle hvilken som helst klasse som er best på å drepe sabelbrukere:p edit: OMFG!!! Hadde ikke sett gameplayfilmene før jeg posta. Men damn det ser bra ut!!! Håper bioware ikke failer på loot som funcom gjorde med AoC... Nå er det mye spill å se frem til:p Farvel IRL! (hihi det rimer) Endret 24. august 2009 av Gorzun Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 ÅÅåååå ja dette må prøves, sith warrior so jo morsomt ut, men er liten fan av Bonty Hunter, da , så må vel prøve begge classene. Håper at de som sakt over, at det blir flikere på loot, AoC stinker på det området.. Men kunne ikke unngå å se at de har tatt veldig mye fra Mass Effect. SÅ det ser lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå