Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett på de gameplay videoene var det bestemt. Dette er et spill jeg SKAL ha! :D

Grafikken ser jo fantastisk ut i forhold til mange andre MMO spill, og jeg elsker å se hvor gjennomført alt er. Ikke at noe mindre kan forventes ifra selveste Bioware da :rolleyes:

Blir det første MMO'et jeg spiller siden gode gamle SWG faktisk. :o

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til det spillet her! Og selv om det kommer til å være mange som vil være Jedi og Sith så håper jeg det blir litt mer Role play og at folk gidder å velge noe annet. Personlig så finner jeg meg selv i å favorisere Trooper foreløpig.

 

Gleder meg som en unge til det spillet her! Og selv om det kommer til å være mange som vil være Jedi og Sith så håper jeg det blir litt mer Role play og at folk gidder å velge noe annet. Personlig så finner jeg meg selv i å favorisere Trooper foreløpig.

Lenke til kommentar
HER har vi grunnen til at min elskede kjære samboer Linda forlater meg i fremtiden. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg vil at dette spillet skal fungere - og hekte meg.

 

IT NEEDS TO HAPPEN!

 

Haha, såpass. Kontroll gutt, kontroll :p

Får vel håpe at det ikke blir altfor hektende da. Selvom det INDEED ser rått ut

Lenke til kommentar

Fare for å bli maaad avhengig igjen ja:p

 

Og jeg skal rolle hvilken som helst klasse som er best på å drepe sabelbrukere:p

 

 

edit:

 

OMFG!!! Hadde ikke sett gameplayfilmene før jeg posta. Men damn det ser bra ut!!!

Håper bioware ikke failer på loot som funcom gjorde med AoC...

 

Nå er det mye spill å se frem til:p

 

Farvel IRL! (hihi det rimer)

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

ÅÅåååå ja dette må prøves, sith warrior so jo morsomt ut, men er liten fan av Bonty Hunter, da , så må vel prøve begge classene. Håper at de som sakt over, at det blir flikere på loot, AoC stinker på det området..

 

Men kunne ikke unngå å se at de har tatt veldig mye fra Mass Effect. SÅ det ser lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...