Gå til innhold

Heavy Rain - GamesCon 09 Trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok et veldig bra spill, men ble litt skeptisk da jeg så disse, Valg I og Valg II. Det som jeg blir skeptisk til, er at dette minner meg om Fahrenheit, og har på en måte samme problemet: Du velger kun en annen vei, men ender opp med samme resultatet alikevell. Spillet lurer deg på en måte til å tro at du har forandret historien, men egentlig har du bare tatt en omvei. Håper virkelig ikke hele spillet blir sånn, og at slike valg har større påvirkning på resultatet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg og er en av dem som gleder seg virkelig til Heavy Rain, er litt for mye spill der ute som har standardisert gameplay "shoot'n spray "... Godt noen utviklere vil prøve noe nytt!!! Og vil ha enda mer singelplayerspill :D, altfor mye fokus på fjortis fps som LarZen sa :)

 

*Edit*

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fahrenheit er et av dem beste spillene jeg har spilt så dette ser MEGET lovende ut, er så lei at det kun er hjernedøde fjortis fps spill til konsoller. Så dette er meget velkommen for min del da jeg er dritt lei hva som er til dagens konsoller.

 

Heavy Rain blir enkelt et av PS3 beste spill ser det ut som, kan nesten ikke vente!! :D

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Blir nok et veldig bra spill, men ble litt skeptisk da jeg så disse, Valg I og Valg II. Det som jeg blir skeptisk til, er at dette minner meg om Fahrenheit, og har på en måte samme problemet: Du velger kun en annen vei, men ender opp med samme resultatet alikevell. Spillet lurer deg på en måte til å tro at du har forandret historien, men egentlig har du bare tatt en omvei. Håper virkelig ikke hele spillet blir sånn, og at slike valg har større påvirkning på resultatet.

Virker å ha innvirkning i Heavy Rain..

Heavy Rain (PS3): I was really impressed by the new scene I saw. There is a dude coming into a shop and then a robber appears. I saw 3 differet outcomes of the same scene. Alrigth the robber appears and the game goes into splitscreen mode. You see the robbery thorugh the security cameras and your self in a seperate window. You are hiding behind some racks. The first time the guy did nothing and the robber shot

 

What the!?! Noe så dårlig... <_< Håper da ikke det blir slikt :)

Hva er dårlig? Selvsagt blir spillet slik, det er så og si ferdig og bare finpussen gjenstår.

 

Fahrenheit er et av dem beste spillene jeg har spilt så dette ser MEGET lovende ut, er så lei at det kun er hjernedøde fjortis fps spill til konsoller. Så dette er meget velkommen for min del da jeg er dritt lei hva som er til dagens konsoller.

 

Heavy Rain blir enkelt et av PS3 beste spill ser det ut som, kan nesten ikke vente!! :D

Fahrenheit var et utrolig bra spill. Unikt på mange måter. Den siste delen var noe merkelig, men fremdeles underholdende. Vi trenger mer av denne sjangeren. Dette er noe av det nærmeste spill kommer interaktiv film.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Blir nok et veldig bra spill, men ble litt skeptisk da jeg så disse, Valg I og Valg II. Det som jeg blir skeptisk til, er at dette minner meg om Fahrenheit, og har på en måte samme problemet: Du velger kun en annen vei, men ender opp med samme resultatet alikevell. Spillet lurer deg på en måte til å tro at du har forandret historien, men egentlig har du bare tatt en omvei. Håper virkelig ikke hele spillet blir sånn, og at slike valg har større påvirkning på resultatet.

Virker å ha innvirkning i Heavy Rain..

Heavy Rain (PS3): I was really impressed by the new scene I saw. There is a dude coming into a shop and then a robber appears. I saw 3 differet outcomes of the same scene. Alrigth the robber appears and the game goes into splitscreen mode. You see the robbery thorugh the security cameras and your self in a seperate window. You are hiding behind some racks. The first time the guy did nothing and the robber shot

 

Okei, bra! :) Trodde det alltid ville ende med at raneren lå på gulvet uannsett, men bra å se at det ikke stemte :)

Lenke til kommentar
What the!?! Noe så dårlig... <_< Håper da ikke det blir slikt :)

Hva er dårlig? Selvsagt blir spillet slik, det er så og si ferdig og bare finpussen gjenstår.

Det er dårlig det som MrLG sier: at det ser ut som man har valgene og kan forme historien selv, men man tar egentlig bare en omvei og får samme resultat :huh: Hvorfor ha valgene der i første omgang da?

Lenke til kommentar

Som TCi quota så blir det ikke bare en "omvei" og samme resultat uansett.

 

Heavy Rain (PS3): I was really impressed by the new scene I saw. There is a dude coming into a shop and then a robber appears. I saw 3 differet outcomes of the same scene. Alrigth the robber appears and the game goes into splitscreen mode. You see the robbery thorugh the security cameras and your self in a seperate window. You are hiding behind some racks. The first time the guy did nothing and the robber shot
Endret av Whigga
Lenke til kommentar

Spill som dette er mye av grunnen til at jeg har ps3. Sony har alltid klart å komme med disse spillene som man ikke får på andre konsoller. Unike spilleopplevelser. Sier ikke at alle må like heavy rain eller fahrenheit, men de fleste er vel enige i at lignende opplevelser ikke finnes på andre konsoller. Samme er det f.eks. uncharted. Kanskje ikke unikt gameplay, men den blandingen av skyting, utforskning og film er unik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...