Gå til innhold

Diskuter firmware 3.0 update her


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm forsatt ikke noe nytt om å chate med venner eller lage partys.. Skuffet..

 

Du får smøre deg med litt tålmodighet, i følge "pålitelige" rykter i dag skulle det ha vært med i 3.0, men Sony fant vel ut at de måtte jobbe mer med det. Så det kommer, bare ikke denne gangen.

Lenke til kommentar
Får håpe det, jeg føler meg alltid så "alene" når jeg spiller på PS3..

 

Dakar. Må ha hatt det forferdelig med PS1 og PS2 konsollene da vis du hadde de.

 

Haha skal innrømme jeg har blitt litt bortskjemt med Live til xbox. Men jeg liker og spille online mest . Så der er bare derfor. Jeg sier ikke at 3.0 er en dårlig update. Kommer jo mye snacks her å.

Lenke til kommentar

Er bare statusen baren jeg gleder meg til, kan jo bli morsomt med temaene også da...

 

litt OF men men... Satt og tenkte litt og kom på at ps3 har fler funksjoner enn det som blir vist fordi de fleste dropper og legge det inn i spillet... Men spørsmålet er hvilke funksjoner er det playstation har men som utviklerne må utnytte for at det skal funke? Litt dårlig forklart men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener... Kommer på custom soundtrack funksjonen, den har jeg prøvd selv og liker den i spill jeg har prøvd (skate2, KZ2 og LBP) også kan man vell også ta screen shot hvis utvikleren utnytter det (?) også har vi så klart game invites som i Resident evil 5... Har aldri fått prøvd dette, men funker det mer som xbox? Men er det noen fler funksjoner som er der men som utviklerne "holder skjult"?

Lenke til kommentar

Kommer ikke på flere enn de du nevnte. Kommer kun på Wipeout HD som bruker screen shot funksjonen, men usikker på om det er gjort av utviklerne eller om de bruker PS3en sin måte å gjøre det på vis du skjønner. Skal komme et nytt spill som skal støtte det hvertfall, men husker ikke hvilket. Litt synd at Sony ikke setter høyere krav til utviklerne i forhold til bruken av disse funksjonene.

 

Kom nettopp på en genial ting Sony kan gjøre. Lage en premium tjeneste der man kan få ekstra "ting". Alt som er gratis nå skal fortsatt være det, men vis man betaler en viss sum i måneden så kunne man tatt backup av savene hos Sony. Da kunne man brukt to PS3er og alltid ha dem synca i forhold til savegames.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...