Gå til innhold

Alan Wake ga oss frysninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bekreftet at dette spillet KUN vil komme til X360 er det slik? Har de sagt at det aldri vil bli portet til PC eller er det bare til X360 foreløpig og en PC versjon kan komme?

 

Har veldig lyst på det spillet men er ikke så gira på å kjøpe X360 "bare" for dette spillet. Er jo mange andre spill til X360 også selvfølgelig, men det er dette som frister meg...damned exclusives!

Lenke til kommentar
Er det bekreftet at dette spillet KUN vil komme til X360 er det slik? Har de sagt at det aldri vil bli portet til PC eller er det bare til X360 foreløpig og en PC versjon kan komme?

 

Har veldig lyst på det spillet men er ikke så gira på å kjøpe X360 "bare" for dette spillet. Er jo mange andre spill til X360 også selvfølgelig, men det er dette som frister meg...damned exclusives!

 

Alan Wake is not coming out on the PS3. It's Xbox 360 and PC only.

 

This has been mentioned many times on the forum.. please do a search next time.

 

Ser ut som e pc version kommer, men usikker når....

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to, ser ut som jeg kan krysse fingrene for en port før eller siden...får bare håpe det blir en bra porting :)

 

Må si at spillet virker fantastisk spennedes, lurer på om det er et langt spill tidsmessig. Leker også me tanken om hva vi kan bli servert om de skulle bruke den samme motoren til et annet spill, evt leaser ut motoren til andre firma.

Lenke til kommentar

Skulle nesten bare mangle at når det først kommer noe fra spillet, så burde det komme en del da spillet allerede har vært i produksjon i over 4 år.

Selvfølgelig har man forståelse for at det er mye arbeid med å bytte ut grafikk-motorer og slikt, men det er bra at Remedy nå har skjønt at "har vi sagt abcdefg-værsåsnillgiosstid", så får de gi oss noe som gjengjelder tålmodigheten.

 

Noe de har gjort så langt :)

Flott gjort!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...