Gå til innhold

LittleBigPlanet PSP

Emmsi95

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

little-big-planet-psp-logo.jpg

HEI :)

Jeg tenkte at siden det bare er en måned til LittleBigPlanet kommer til PSP så kunne jeg starte en tråd om spillet der dere har mulighet til å poste linker til trailere,og andre info sider om det. Dere kan snakke om alt mulig innenfor spillet (PSP versjoen) siden det alt er en tråd om spillet til PS3.

Håper denne LBP PSP tråden blir like populær som PS3 tråden:D

Endret av Emmsi95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer til å bli meget likt ps3 versjonen, det er ikke noen avanserte funksjoner som krever 2 joysticker, så gameplay vil vel være mye det samme :)

Skrevet (endret)

Hos meg og, har LBP til PS3 og elsker det :)

Blir nok kjøpt sammen med PSPGo...

Da har jeg 2 PSPer i samlingen

Lurer på ka pris vil LittleBigPlanet vil bli som nedlastbar form via PSN Store :)

Endret av Toman
Skrevet

Det ser flott ut på PSP :D

Jeg har alltid ønsket meg LBP, men har ikke PS3 så dette blir et kjøp med en gang det kommer ut :)

Tror nok det blir den samme prisen på PSN Store som i butikkene, kanskje litt billigere :)

Skrevet (endret)

Nei, ifølge datoen på CDON.com så er det 01.09.2009 :) Kan jo selfølgelig bli flyttet på litt, men ikke helt frem til 2010.

Endret av The Minion
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Dårlig nytt folkens. Var ganske så sikker på at dette kom til å skje :( Nå står det at det kommer ut 1.11.09. Beklager folkens, må nok vente litt til. Kommer til å skaffe det til jul hvertfall.

Endret av The Minion
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

JA! Da er det ute da, eller det kom jo ut for noen dager siden da :p Men det ser ut som et flott spill! Har høstet mange gode anmeldelser. Mange 9/10.

Dette må skaffes! Supert levert MM :thumbup:

Noen som har spillet BTW? Som kan fortelle litt om det?

Endret av The Minion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...