Gå til innhold

Sannheten av konsoll krigen!


ismo2009

Anbefalte innlegg

God dag!,det er mangen der ute som er fanboys av konsoll eller lurer på hvorfor det er en konsoll krig!. Denne topicen skal handle om sannheten av konsoll og hvordan det fungerer. Håper alle holder seg til reglene og ikke spammer topicen eller noe fanboy comments!.

 

 

Sony,Microsoft og Nintendo har en stor Console War!. Når jeg ser at Microsoft har endel av markedet ute der,tenker jeg på hvorfor jeg ikke kjøpte meg X360 istedenfor PS3. Så tenker på alle problemene X360 har som RROD. Ingen konsoll er PERFEKT!. Som oss mennesker ingen av oss er perfekt. Alle de 3 konsollene er ganske gode. Men det er noe som heter FANBOYS....som virkelig ødelegger alt. Du må aldri høre på fanboys. Fanboys vil alltid beskytte sitt eget system. Du må se hva som passer perfekt for deg!. Se om vennene dine spiller PS3,X360 eller Wii. Eller hvis du virkelig liker et spill som fins bare på 360 kjøper du seff 360. Det jeg prøver å si er at fanboys er ikke noe godt for Gaming miljøet, 360,PS3 og Wii har dritet seg ut. X360 har dritet seg ut med problemene og law suits, Sony og Wii har dritet seg ut med at de ikke klarer å selge konsoll. Sony har mistet ca 280 billion dollars i 2008. Wii mistet ca noe med 300 billion dollars i 2008. X360 har problemer med Units. Så er det mangen som lurer på hvorfor Microsoft kjøper så mye rettigheter og at når du ser Preview av et spill så spiller de det først på X360. Det er pga de vil at det skal først vises på sitt konsoll og de vil ha så mye mulig som avtaler,sånn at konsollen dems er safe. Sony er først på Konsoll. X360 vil ta Sony igjen!. Dette er en Konsoll krig. Alt dette fungerer med penger. Sony PS3 har dritet seg litt ut. De trenger å skjerpe seg snart. Ellers vil konsollen tapet masse penger å det vil bli slutten av Sony. Det ser mest sannsynlig ut som at Microsoft kommer til å bli n1 på spill markedet. Men så må vi aldri glemmet at Microsoft kom ut før Sony. Å at de solgte det i juleferie. Seff vil de selge mye units. Vi må bare vente og se hva framtiden bringer. Wii er litt mer Familie konsoll eller venne konsoll. Hardcore gamere bør helst følge med på Sony og Microsoft.

 

Har litt dårlig tid så blir endel skrivefeil. Hvis noen admins gidder å rette dette gjør det i vei...

 

Mvh ismo

 

 

Fanboys kan være morsomme, men de ødelegger for oss!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
God dag!,det er mangen der ute som er fanboys av konsoll eller lurer på hvorfor det er en konsoll krig!. Denne topicen skal handle om sannheten av konsoll og hvordan det fungerer. Håper alle holder seg til reglene og ikke spammer topicen eller noe fanboy comments!.

 

 

Sony,Microsoft og Nintendo har en stor Console War!. Når jeg ser at Microsoft har endel av markedet ute der,tenker jeg på hvorfor jeg ikke kjøpte meg X360 istedenfor PS3. Så tenker på alle problemene X360 har som RROD. Ingen konsoll er PERFEKT!. Som oss mennesker ingen av oss er perfekt. Alle de 3 konsollene er ganske gode. Men det er noe som heter FANBOYS....som virkelig ødelegger alt. Du må aldri høre på fanboys. Fanboys vil alltid beskytte sitt eget system. Du må se hva som passer perfekt for deg!. Se om vennene dine spiller PS3,X360 eller Wii. Eller hvis du virkelig liker et spill som fins bare på 360 kjøper du seff 360. Det jeg prøver å si er at fanboys er ikke noe godt for Gaming miljøet, 360,PS3 og Wii har dritet seg ut. X360 har dritet seg ut med problemene og law suits, Sony og Wii har dritet seg ut med at de ikke klarer å selge konsoll. Sony har mistet ca 280 billion dollars i 2008. Wii mistet ca noe med 300 billion dollars i 2008. X360 har problemer med Units. Så er det mangen som lurer på hvorfor Microsoft kjøper så mye rettigheter og at når du ser Preview av et spill så spiller de det først på X360. Det er pga de vil at det skal først vises på sitt konsoll og de vil ha så mye mulig som avtaler,sånn at konsollen dems er safe. Sony er først på Konsoll. X360 vil ta Sony igjen!. Dette er en Konsoll krig. Alt dette fungerer med penger. Sony PS3 har dritet seg litt ut. De trenger å skjerpe seg snart. Ellers vil konsollen tapet masse penger å det vil bli slutten av Sony. Det ser mest sannsynlig ut som at Microsoft kommer til å bli n1 på spill markedet. Men så må vi aldri glemmet at Microsoft kom ut før Sony. Å at de solgte det i juleferie. Seff vil de selge mye units. Vi må bare vente og se hva framtiden bringer. Wii er litt mer Familie konsoll eller venne konsoll. Hardcore gamere bør helst følge med på Sony og Microsoft.

 

Har litt dårlig tid så blir endel skrivefeil. Hvis noen admins gidder å rette dette gjør det i vei...

 

Mvh ismo

 

 

Fanboys kan være morsomme, men de ødelegger for oss!

Nå er jo Wii den konsollen som har solgt desidert mest, med over dobbelt så mye som 360, som ligger på en andreplass, med PS3 hakk i hælene. Det virker hele tiden som du har et bedre øye til 360 enn de andre konsollene, da du bl.a. sier at Microsoft sannsynlighvis kommer til å bli nr1 på markedet, og du nevner som regel 360 i annenhversettning, om ikke mer. Og jeg forstår ikke helt poenget med denne tråden, da den åpenbart vil føre til fanboykrig.

Lenke til kommentar

Ingenting av det skriver gir en mening. Du skriver at blant annet Sony og Nintendo har dritt seg ut, men kommer ikke med eneste forklaring på hva? Har du noen som helst statistikk på dette. Tror nok Nintendo Wii er den mest solgte konsollen rundt verden som gjør dette:

Wii har dritet seg ut med at de ikke klarer å selge konsoll.
til årets understatement. 300 billion dollars. Her håper jeg indelig du mente millioner? Så mye penger tror jeg nok ikke noen av disse kompaniene har du! Uansett, ingenting av det du sa gir mening ettersom det er et antall skrivefeil og oppbygde setninger. Steng denne tråden!
Lenke til kommentar
God dag!,det er mangen der ute som er fanboys av konsoll eller lurer på hvorfor det er en konsoll krig!. Denne topicen skal handle om sannheten av konsoll og hvordan det fungerer. Håper alle holder seg til reglene og ikke spammer topicen eller noe fanboy comments!.

 

 

Sony,Microsoft og Nintendo har en stor Console War!. Når jeg ser at Microsoft har endel av markedet ute der,tenker jeg på hvorfor jeg ikke kjøpte meg X360 istedenfor PS3. Så tenker på alle problemene X360 har som RROD. Ingen konsoll er PERFEKT!. Som oss mennesker ingen av oss er perfekt. Alle de 3 konsollene er ganske gode. Men det er noe som heter FANBOYS....som virkelig ødelegger alt. Du må aldri høre på fanboys. Fanboys vil alltid beskytte sitt eget system. Du må se hva som passer perfekt for deg!. Se om vennene dine spiller PS3,X360 eller Wii. Eller hvis du virkelig liker et spill som fins bare på 360 kjøper du seff 360. Det jeg prøver å si er at fanboys er ikke noe godt for Gaming miljøet, 360,PS3 og Wii har dritet seg ut. X360 har dritet seg ut med problemene og law suits, Sony og Wii har dritet seg ut med at de ikke klarer å selge konsoll. Sony har mistet ca 280 billion dollars i 2008. Wii mistet ca noe med 300 billion dollars i 2008. X360 har problemer med Units. Så er det mangen som lurer på hvorfor Microsoft kjøper så mye rettigheter og at når du ser Preview av et spill så spiller de det først på X360. Det er pga de vil at det skal først vises på sitt konsoll og de vil ha så mye mulig som avtaler,sånn at konsollen dems er safe. Sony er først på Konsoll. X360 vil ta Sony igjen!. Dette er en Konsoll krig. Alt dette fungerer med penger. Sony PS3 har dritet seg litt ut. De trenger å skjerpe seg snart. Ellers vil konsollen tapet masse penger å det vil bli slutten av Sony. Det ser mest sannsynlig ut som at Microsoft kommer til å bli n1 på spill markedet. Men så må vi aldri glemmet at Microsoft kom ut før Sony. Å at de solgte det i juleferie. Seff vil de selge mye units. Vi må bare vente og se hva framtiden bringer. Wii er litt mer Familie konsoll eller venne konsoll. Hardcore gamere bør helst følge med på Sony og Microsoft.

 

Har litt dårlig tid så blir endel skrivefeil. Hvis noen admins gidder å rette dette gjør det i vei...

 

Mvh ismo

 

 

Fanboys kan være morsomme, men de ødelegger for oss!

 

 

Gratulerer, du er nominert til prisen årets største idiot ! Det du skriver er jo bare pisspreik fra første linje, 280 milliarder i tap ? Wii selger ikke ? Hadde Sony tapt så mye penger hadde de gått konk for lenge siden, det er mer penger enn ett gjennomsnitts land har, det er mer penger enn noe firma i hele verden er god for.

Om du skal starte en tråd bør du ikke skrive piss, og du bør prøve å finne rette fakta ikke bare dikte sammen noe og tro at alle andre skal tro på dine utrolige ræva "fakta".

Lenke til kommentar

Jeg har vokst opp med Nintendo og Playstation, men er mest glad i X360 fordi den passer min type "gamer".

Det at Nintendo faktisk tok spilling til neste nivå, om det så var bra eller dårlig, er for meg et klart vinn i denne "konsoll-krigen", både Sony og MS har fortsatt "vanlige kontroller" og vanlige knapper.

 

Den klare vinneren av konsoll-krigen er opp til enhver som skal ha seg noe å kose seg med i en god stund fremover.

Hvem som er "next-gen" derimot er for meg liten tvil Nintendo.

Bare min mening da.:>

 

*Bare for å spøre, husker ingen at Sony måtte ut med X antall millioner dollar (380?) for å ha brukt Dualshock patent ulovelig i årevis?

Jeg vil da virkelig si at det er en uforventet knekk i økonomien, men til gjengjeld så er jo Sony.. Sony.

Går Sony konk så er det noe merkelig på gang, noe muffins utenfor kakeboksen.:o

 

Ikke kom og skrik noe FANBOY til meg fordi jeg skrev noe om Sony, jeg har Ps og Ps2 og de har gitt meg ufattelige mange gode timer.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Jeg har alle 3 konsollene og for meg så feilet de like mye alle sammen. Absolutt 0 spill som greier å imponere meg lenger. Siste spillet jeg faktisk kjøpte var Call of Duty 4 Xbox360 (på billigsalg) og Guitar Hero Metallica PS3.

 

Synest alle konsollene også feiler stort på splittscreen multiplayer. Fleste spillene går ut på samme møkka og ser ut til å være laget fra samme oppskriften.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...