Kaigero Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Video Noen testet dette? Ser ut som et par timer med bra underholdning, ihvertfall coop mode. Tror det skal være tilgjengelig på Steam nå. Endret 21. juli 2009 av Kaigero
Licht Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Lastet ned demoen fordi det så interessant ut, spilte gjennom den, og kjøpte sporenstreks fullversjonen -og spilte det i strekk resten av helgen. Etter å ha fullført det sitter jeg i grunn igjen med bare et inntrykk: Trine er fantastisk. Gameplay, art style, musikk, stemmer og fysikk; alt sitter. Jeg lever nå i håpet om et Trine 2. Absolutt verdt de 250 kronene det koster på steam, jeg kunne gjerne betalt det dobbelte.
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Spilte demoen nå, og kan ikke si jeg er hel-frelst, men skal prøve det mer før jeg kommer med noen endelig dom. Litt knotete kontroller (skal se om jeg får forandret karaktervalget til musehjulet) og litt vel sukkersøtt kanskje, men ellers er det jo tydelig at det er gjennompreget av kvalitet.
Kaigero Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 Tror jaggu jeg skal kjøpe dette ikveld. Bare å finne 1 til 2 og spille med så blir nok dette god underholdning. Kan man spille 3 player forresten? Fant ikke ut dette på hjemmesiden deres, http://trine-thegame.com/site/.
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Hvordan fungerer egetnlig flerspiller-delen? 2 (eller 3 som Kaigero spør om) karakterer samtidig på skjermen?
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Etter å ha fullført det sitter jeg i grunn igjen med bare et inntrykk: Trine er fantastisk. Gameplay, art style, musikk, stemmer og fysikk; alt sitter. Jeg lever nå i håpet om et Trine 2. Absolutt verdt de 250 kronene det koster på steam, jeg kunne gjerne betalt det dobbelte. Er enig i alt du sier i sitatet over. Trine er fantastisk. Anbefaler alle å prøve demoen.
Xifi Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Lastet ned demoen og spilte den ferdig. Ufattelig gøy egentlig, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe det.
Kaigero Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Skrevet 22. juli 2009 Kjøpte det i går. Utrolig chill spill å sitte med. Man sitter jo til man runder spillet, minte meg veldig om Little Big Planet, men mer vekt på puzzles og action. Vil anbefale folk å vente på PS3 versjonen tho. Skal visst bli billigere og lettere å spille coop. Coop i PC versjonen fungerer bare offline. Man må spille 2-3 stk på samme pc liksom. De andre må spille via Gamepad eller lignende.
Licht Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Man kan for øvrig spille brett om igjen mens man fremdeles innehar items og abilities fra senere brett, og dermed (antakeligvis) få tilgang til experience-flasker man ikke tidligere har fått med seg... Mangler 20 flasker eller noe for å makse alle skills på samtlige karakterer.
MrL Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Kjøpte det i går. Utrolig chill spill å sitte med. Man sitter jo til man runder spillet, minte meg veldig om Little Big Planet, men mer vekt på puzzles og action. Vil anbefale folk å vente på PS3 versjonen tho. Skal visst bli billigere og lettere å spille coop. Coop i PC versjonen fungerer bare offline. Man må spille 2-3 stk på samme pc liksom. De andre må spille via Gamepad eller lignende. Det er jo genialt! Elsker COOP spill, spesielt der man ikke trenger 2 PCer. Dette skal prøves
Naiits Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg skal kjøpe det til ps3. Regner med det kommer på torsdag. Noen som vet hvor mye det vil koste? Edit: Fant ut prisen. Endret 28. juli 2009 av Naiits
Anbefalte innlegg