Gå til innhold

Trine - Coop plattform spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Video

Noen testet dette? Ser ut som et par timer med bra underholdning, ihvertfall coop mode.

Tror det skal være tilgjengelig på Steam nå.

Endret av Kaigero
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lastet ned demoen fordi det så interessant ut, spilte gjennom den, og kjøpte sporenstreks fullversjonen -og spilte det i strekk resten av helgen.

Etter å ha fullført det sitter jeg i grunn igjen med bare et inntrykk: Trine er fantastisk. Gameplay, art style, musikk, stemmer og fysikk; alt sitter. Jeg lever nå i håpet om et Trine 2. Absolutt verdt de 250 kronene det koster på steam, jeg kunne gjerne betalt det dobbelte.

Skrevet

Spilte demoen nå, og kan ikke si jeg er hel-frelst, men skal prøve det mer før jeg kommer med noen endelig dom.

Litt knotete kontroller (skal se om jeg får forandret karaktervalget til musehjulet) og litt vel sukkersøtt kanskje, men ellers er det jo tydelig at det er gjennompreget av kvalitet.

Skrevet
Etter å ha fullført det sitter jeg i grunn igjen med bare et inntrykk: Trine er fantastisk. Gameplay, art style, musikk, stemmer og fysikk; alt sitter. Jeg lever nå i håpet om et Trine 2. Absolutt verdt de 250 kronene det koster på steam, jeg kunne gjerne betalt det dobbelte.

Er enig i alt du sier i sitatet over. Trine er fantastisk. Anbefaler alle å prøve demoen.

Skrevet

Kjøpte det i går. Utrolig chill spill å sitte med. Man sitter jo til man runder spillet, minte meg veldig om Little Big Planet, men mer vekt på puzzles og action. Vil anbefale folk å vente på PS3 versjonen tho. Skal visst bli billigere og lettere å spille coop.

Coop i PC versjonen fungerer bare offline. Man må spille 2-3 stk på samme pc liksom. De andre må spille via Gamepad eller lignende.

Skrevet

Man kan for øvrig spille brett om igjen mens man fremdeles innehar items og abilities fra senere brett, og dermed (antakeligvis) få tilgang til experience-flasker man ikke tidligere har fått med seg... Mangler 20 flasker eller noe for å makse alle skills på samtlige karakterer.

Skrevet
Kjøpte det i går. Utrolig chill spill å sitte med. Man sitter jo til man runder spillet, minte meg veldig om Little Big Planet, men mer vekt på puzzles og action. Vil anbefale folk å vente på PS3 versjonen tho. Skal visst bli billigere og lettere å spille coop.

Coop i PC versjonen fungerer bare offline. Man må spille 2-3 stk på samme pc liksom. De andre må spille via Gamepad eller lignende.

Det er jo genialt! Elsker COOP spill, spesielt der man ikke trenger 2 PCer. Dette skal prøves :)

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe det til ps3. Regner med det kommer på torsdag. Noen som vet hvor mye det vil koste?

Edit: Fant ut prisen.

Endret av Naiits
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...