Dovendyr Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har kjøpt world in conflict complete edition i håp om å få to spill i et, coveret lovet meg det. Men da jeg kommer hjem, instalerer spillet og skal til å spille så får jeg bare valg om å spille soviet assult. Jeg vil spille det første spillet først da det har fått ros opp i skyene. Noen som har en ide om hvordan jeg skal få til det??
Elefantmesteren Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 soviet assault er vel både det orginale wic + soviet assault-utvidelsen, så du kommer til å spille det første spillet også. det er vel annethvert oppdrag eller noe sånt tror jeg .
Dovendyr Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 (endret) Yes.. Supert. Nå er jeg ikke skuffet lenger. Takker så meget. En dag etter: Woooow.. Dette spillet er rått.. Og så fantastisk vakkert. Ubisoft ruler. Jeg ser på massgate sine sider at det finnes oppdateringer i hytt og pine, jeg kjører v1.0.1.0(b34). Trenger jeg noen oppdatering? Og så disse mappackène: Er det kunn for onlinespilling. Hvor på datamaskinen legger jeg disse filene? Endret 18. juli 2009 av Sloppy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå