Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pop-up'n ved achievements har også blitt forbedret. En oversikt (ikoner) over samtlige achievements på spillet, samt en beskrivelse for hver achievements. Bedre enn den forrige listen der man måttte gå inn og ut for å se sammendrag.

Skrevet

litt små drøyt å betale for avatar klær, gjorde det ikke på Home kommer heller ikke til å gjøre det her.

håper de fortsatt gir ut noe gratis.

Skrevet

Hadde vært stilig om slike ting ble unlocks/kunne kjøpes for gamerscore (ikke at scoren din blir redusert, men at X antall av den blir markert som brukt). Å kjøpe noe jeg aldri ser på frister ikke videre =/

Skrevet

Det er jo en preview da, så de store tingene ved en update får man som regel ikke prøvd noe særlig ut. Det kommer når updateten blir lagt ut til alle Live-brukere.

Skrevet

Jeg er med i preview.. men har ikke lastet ned oppdateringen enda (om den er ute?).

Det sto noe om fler oppløsninger for HDMI/DVI tilkobling. Noen som vet om de endelig skal støtte 16:10 (pc-skjermer)? 1920x1200 hadde vært fint..

Skrevet
Jeg er med i preview.. men har ikke lastet ned oppdateringen enda (om den er ute?).

Det sto noe om fler oppløsninger for HDMI/DVI tilkobling. Noen som vet om de endelig skal støtte 16:10 (pc-skjermer)? 1920x1200 hadde vært fint..

Har det ikke vært støtte for 16:10 en stund nå? Hvertfall 1600 x 1050.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...